Beste simyo,
onlangs heb ik een nieuwe simkaarts geplaats in mijn telefoon. Maar ik krijg telkens een bericht met daarin simkaart mm#2 in het rood. Terwijl ik mijn simkaart activeerde hoe jullie mij adviseerde.Nu na een paar uur doet mijn simkaart het nog steeds niet. Wat ik kan ik het beste doen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi morisqo, welkom op het Simyo forum :)
Het is niet de bedoeling dat je simkaart het na enkele uren nog niet doet, dus ik ben blij dat je het even laat weten! Je simkaart activatie is wel goed gegaan, maar het activeren op het netwerk is niet soepel verlopen. Ik heb samen met de IT-afdeling je aansluiting weer heractiveert en volgens de gegevens moet je simkaart nu wel actief zijn. Je kunt voor de zekerheid even op Mijn Simyo -> Mijn gegevens kijken of het simkaartnummer dat daar staat, overeenkomt met het nummer op je nieuwe simkaart.
Zou je voor mij je telefoon eens helemaal uit/aan willen zetten? Dan pikt je telefoon weer een netwerkverbinding op en kun je (hopelijk) weer bellen 🙂 Laat je me weten of het is gelukt?
Het is niet de bedoeling dat je simkaart het na enkele uren nog niet doet, dus ik ben blij dat je het even laat weten! Je simkaart activatie is wel goed gegaan, maar het activeren op het netwerk is niet soepel verlopen. Ik heb samen met de IT-afdeling je aansluiting weer heractiveert en volgens de gegevens moet je simkaart nu wel actief zijn. Je kunt voor de zekerheid even op Mijn Simyo -> Mijn gegevens kijken of het simkaartnummer dat daar staat, overeenkomt met het nummer op je nieuwe simkaart.
Zou je voor mij je telefoon eens helemaal uit/aan willen zetten? Dan pikt je telefoon weer een netwerkverbinding op en kun je (hopelijk) weer bellen 🙂 Laat je me weten of het is gelukt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.