Skip to main content
Als ik inlog bij mijn Simyo zie ik dat ik nog iets meer dan €8 op mijn kaart heb staan, als ik de simkaart in mijn gsm doe krijg ik dat ik geen service heb en alleen noodnummers kan bellen. Doe ik iets fout? Het kaartje is alleen om bereikbaar te zijn voor mijn broertje van 8, hij belt zelf nooit.
Het kan zijn dat het verbruik nog niet is bijgewerkt. Dit gebeurt in de regel te weinig vindt ik.
Bedankt Martijn. Maar dit bedrag staat er zo\'n 4 maanden op en 1x per half jaar sturen we 1 sms. We hebben de simkaart in een andere gsm geprobeerd maar we kunnen niet bellen. Als ik probeer om iemand te bellen krijg ik de melding
Trouwens tot gisteren heeft het altijd gewerkt en kon hij gewoon bellen of sms-en
De melding?

Simkaart resetten is het toverwoord 😉
Welkom op het forum Martijn,



Ik zie dat je op 15 april gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting. Dat verbruik heeft plaats gevonden nadat je je bericht op het forum hebt geplaatst. Klopt het dat je weer gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting?



Wanneer je de melding 'alleen noodoproepen' krijgt, kun je het best je toestel even uit/aan zetten of handmatig voor het KPN netwerk kiezen.



Groetjes,



Alex

Reageer