Skip to main content

.

Ik ben sinds vandaag over naar simyo. Heb mijn nieuwe simkaart geactiveerd maar volgens app is deze geblokkeerd. 

Heb telefoon al.opnieuw opgestart. Bevestigingsmail van jullie ivm activering is al 2 uur geleden gestuurd

Wat nu? Ik wil graag bereikbaar zijn en kan nu niet bellen e.d. 

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @Patomorgana :

https://www.simyo.nl/klantenservice/simkaart/activeren

en

https://www.simyo.nl/klantenservice


Hoi @Patomorgana,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels contact hebt gehad met één van onze medewerkers en dat het inmiddels opgelost is. Onze technische dienst heeft een handeling uitgevoerd waardoor het activeren van je simkaart is gelukt. Goed om te zien. 😊

Bedankt voor je hulp! @J.D.L. 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer