Skip to main content
Ik heb mijn simkaart toen hij hier in de deur viel gelijk geactiveerd en in mijn nieuwe telefoon gestopt. Nu zeggen ze in een email die ik ontvangen heb.



"Maak echter pas gebruik van je Simyo simkaart nadat je nummer is overgezet omdat dan je bundels zijn geactiveerd."



Wat bedoelen ze hier precies mee is het nu dat ik er niet mee mocht bellen en smsen of dat ik hem helemaal nog niet mocht gebruiken.

En wat moet ik dan doen?



Gr
Hoi M.M.



Je hebt een simkaart ontvangen nadat je een overstap maakt van een andere provider als ik het goed begrijp.

De simkaart die je nu hebt ontvangen daar staat een tijdelijk nummer op. Zo lang je 06 niet is overgezet, maak je gebruik van het buitenbundel tarief.

Gebruik van je oude sim is daarom aan te raden totdat je bent overgezet.

Stop de nieuwe sim dan pas in je nieuwe telefoon als de oude niet meer werkt.

(op dat moment is je nummer actief op de nieuwe sim met jouw bundel van Simyo.

Dus eerst nog oude sim gebruiken is het meest voordelig !

Je mag de nieuwe sim dus wel gebruiken maar tot je nummer is overgezet ben je duurder uit....:8



Alles duidelijk uitgelegd door dat ene zwarte schaap?:D:D

Friesian in andere tijden.....


En wat moet ik dan doen?



Gr




Kortom: even zelf helemaal niets (vooral internet) met je telefoon meer doen om niet geconfronteerd te worden met hoge kosten. Je zou beter de simkaart van je oude provider weer terug kunnen plaatsen in je toestel totdat je nummer geporteerd is.
Hoi M.M., welkom bij Simyo en welkom op het forum!



Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.



Super dat Friesian en de leon al hebben gereageerd. Ik hoor graag of het duidelijk is of dat je hier nog vragen over hebt 😳



Daarbij heb ik je gegevens even aangepast. Op deze manier kun je je opnieuw aanmelden op het forum met dezelfde inloggegevens en weer reageren 🙂



Laat je het ons weten?



@Friesian & de leon; super bedankt voor jullie hulp! Friesian; staat op de achtergrond van je foto ook je familie in andere tijden? 😃
Friesian; staat op de achtergrond van je foto ook je familie in andere tijden? :D

Nie echt, ut zijn ook Men In Black....:P
Nie echt, ut zijn ook Men In Black....:P



Hihihi owjah ik zie 't nu ook ;P

Reageer