Skip to main content

29 okt. Is mijn sim omgezet naar prepaid en sinds dien kan ik niet meer gebeld worden of zelf bellen, ik geen smsjes ontvangen. Er zou een storing zijn bij KPN. Binnen 3 werkdagen zou dit opgelost moeten zijn. Na 3 dagen werkt het nog niet, weer met Simyo gebeld en nu is het 3 tot 5 werkdagen. "Maar het probleem ligt niet bij simyo". De medewerker zou met de technische afdeling spreken en me terug bellen. Dit is niet gebeurd.

Ik heb op het web gezocht naar dit probleem en nergens wordt er iets vermeld over een KPN storing, wat is er nu werkelijk aan de hand. Waarom kan ik niet bellen of gebeld worden en hoelang gaat dit werkelijk duren.

Hi @Mel24,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je niet bereikbaar bent!

Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Ik heb begrepen dat dit sinds gisteren opgelost zou moeten zijn. Werkt alles nu weer naar behoren?

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Roeqajja


Hallo Roeqajja,

Ik ben afgelopen maandag terug gebeld door de klantenservice en het is idd opgelost. De sim doet het gewoon.

Bedankt!!

Met vriendelijke groet, Melissa 


Hoi @Mel24,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat alles is opgelost en je aansluiting weer werkt. 😊

Groetjes,
Ashley


Reageer