Skip to main content
Mijn simkaart is geblokkeerd om administratieve redenen (hoog verbruik). Na één (bewust  gemaakt) gesprek van 132 euro naar een mobiel nummer in het buitenland heb ik via Mijn Simyo het maximum van 100 euro tussentijds betaald. Deze betaling is kennelijk onvoldoende bewijs dat ik echt zelf gebeld heb, want mijn kaart is desondanks geblokkeerd. Klantenservice in het weekend niet bereikbaar. Ik kan nu dus ook niet meer bellen, gebeld worden of sms-en. Wat kan ik op dit moment doen om gewoon mijn simkaart te kunnen gebruiken?
Twitter is een mogelijkheid:

https://www.twitter.com/simyoNL
Dank je voor je snelle reactie, maar ik heb geen twitter account.
Hoi dian,



Wat vervelend dat je was afgesloten in verband met hoogverbruik 😞. Ik zie dat je overschrijving van €100,- wat vertraagd is ontvangen, waardoor we je simkaart niet gauw hebben kunnen deblokkeren. Mijn collega heeft je simkaart gisteren weer geactiveerd, dus als het goed is kun je nu wel weer bellen. Klopt dat?



Als je echt urgente vragen heb, na 17.30 of in het weekend... is een Twitter account geen overbodige luxe 🙂



@Scotsman, bedankt voor je tip 🙂
Ja, klopt, mijn simkaart is gisteren rond 12 uur gedeblokkeerd. Bedankt voor je reactie.
Hoi dian,



Goed om te horen dat je sim weer actief is en je er weer gebruik van kunt maken! Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het ons weten 🙂!

Reageer