Beste heer/mevrouw,
Net geactiveerd en kan nu niet bellen wegens administratieve reden?? Wat kan ik doen??
Ben ik vogens mij ook nog geen abonementskosten verschuldigd??..
Bladzijde 1 / 1
Beste heer/mevrouw,
Net geactiveerd en kan nu niet bellen wegens administratieve reden?? Wat kan ik doen??
Ben ik vogens mij ook nog geen abonementskosten verschuldigd??..
Laat maar het is al verholpen. Snelle generatie???... PS. abonNement
Hoi Nieuwe Simyo,
Goed om te horen dat het is opgelost. Vermoedelijk heeft de activering van je simkaart enige vertraging opgelopen.
Groetjes,
Alex
Goed om te horen dat het is opgelost. Vermoedelijk heeft de activering van je simkaart enige vertraging opgelopen.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.