Skip to main content
Graag een oplossing voor dit probleem, want nu ben ik niet telefonisch te bereiken en kan ik zelf niet bellen.

De melding die ik krijg: Je aansluiting is door administrative redenen buiten gebruik gesteld.
Dit heeft waarschijnlijk te maken met hoogverbruik,

kijk eens op je persoonlijke pagina, wil je weer aangesloten worden kijk dan

even HIER voor duidelijk uitleg wat je moet doen
Dit heeft waarschijnlijk te maken met hoogverbruik,

kijk eens op je persoonlijke pagina, wil je weer aangesloten worden kijk dan

even HIER voor duidelijk uitleg wat je moet doen





Kan me niet voorstellen dat dit men hoogverbruik te maken heeft. Mijn Sim-kaart zou vandaag geactiveerd worden, maar ik heb het idee dat dit niet gebeurd is. Bij mijn persoonlijke pagina is er dan ook nog geen sprake van verbruik. Graag mijn sim-kaart activeren.
Dan moet je even wachten tot morgen dan kan een van de moderators je verder helpen,

Ik werk niet bij simyo
Graag een oplossing voor dit probleem, want nu ben ik niet telefonisch te bereiken en kan ik zelf niet bellen.

De melding die ik krijg: Je aansluiting is door administrative redenen buiten gebruik gesteld.




Hoi Paul1983,



Wat vervelend om te horen dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Ik zie in het systeem dat je simkaart hebt geactiveerd op de dag van nummerbehoud. Dat is de reden dat de simkaart in het systeem niet goed was geactiveerd waardoor je niet kon bellen met je aansluiting. Ik heb dit door de technische afdeling recht laten zetten. Wanneer je toestel uit/aan zet kan je gebruik maken van je aansluiting.



@Erickiel bedankt voor het meedenken.
Ik heb het zelfde probleem als paul. Zojuist heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar ik kan nog niet bellen of gebeld worden. 
Ik heb het zelfde probleem als paul. Zojuist heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar ik kan nog niet bellen of gebeld worden. 



Mijn nummer is ****.
Ik heb het zelfde probleem als paul. Zojuist heb ik mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar ik kan nog niet bellen of gebeld worden. 



Hoi Shwong,



Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van je aansluiting. Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je aansluiting.

Reageer