Skip to main content
Zojuist heb ik mijn sim-only abonnement over laten zetten naar een prepaid simkaart. Binnenkort ontvang ik mijn prepaid simkaart. Bij de aanvraag heb ik gekozen voor "nummer zo snel mogelijk om laten zetten", maar ik wou even zeggen dat het niet eerder moet dan 30 juni!!!!!!! Gaat het wel goed op deze manier????
Hoi nadiah, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat je hierover ook een e-mail hebt gestuurd en dat een collega het naar onze afdeling Nummerbehoud heeft doorgestuurd om de gewenste overstapdatum te verschuiven naar 30-6, komt helemaal goed! :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag.
Hoi Kim!!!



Dankjewel voor je snelle reactie.



Dit is ontzettend gênant (!!!!) maar zou de overstap misschien naar dinsdag 1 juli verplaatst kunnen worden? Ik bedenk me net dat ik 30 juni sowieso nog 3G nodig heb :-(



Ik hoor graag van je of het mogelijk is :-)



Groetjes en bedankt,

Nadia
Hoi nadiah,



Haha no problem, ik heb een verzoek naar onze afdeling Nummerbehoud gestuurd om het overzetten een dagje te verschuiven.



Ik verwacht dat zij dit morgen zullen gaan verwerken en dan krijg je een e-mail ter bevestiging dat het overzetten op 1-7 zal gaan plaatsvinden :)



Ik hoor het graag van je of dit inderdaad het geval is!
Helemaal top! Dat zou geweldig zijn. Bedankt! 🙂
Hoi nadiah,



Volgens mij heb je een e-mail van de afdeling nummerbehoud gekregen 😉 Klopt dat? Je aanvraag is goedgekeurd voor 01-07. Je zal merken dat je oude vertrouwde simkaart stopt met werken. Dit is het seintje om je gloednieuwe simkaart in het toestel te stoppen. Vergeet niet dat bij je nieuwe simkaart een andere pin/puk code zit. Je kunt deze vinden op Mijn Simyo 🙂



Ik hoor heel graag van je of de overstap goed is gegaan op 1 juli, wil je me dat laten weten?
Jaaaa, ondertussen heb ik een mail van de afdeling nummerbehoud ontvangen! Bedankt voor alles!



Ik zal het laten weten.



Groetes!
Kan me niet voorstellen dat het nu nog fout gaat 😮

Reageer