.

Beantwoord

Sim Only -> Prepaid

  • 14 July 2013
  • 4 reacties
  • 602 Bekeken

Beste,

Per 1 augustus wil ik mijn Sim Only abbonement omzetten naar een Prepaid bij Sim-Only vanwege een lang bezoek aan het buitenland.
Is dit mogelijk inclusief nummer behoud, en is een nieuwe simkaart mogelijk, ivm een andere telefoon die mee gaat? (mijn huidige telefoon heeft nano-sim)

Mvg Robert van den Broek
icon

Beste antwoord door Charlene 15 July 2013, 14:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je zou ook de internetbundel kunnen laten vervallen en de laagste belbundel kiezen. Ik dacht dat je dan voor een paar euro pm klaar bent.
Nano sim kost 5 euro.
Badge +8
Beste,

Per 1 augustus wil ik mijn Sim Only abbonement omzetten naar een Prepaid bij Sim-Only vanwege een lang bezoek aan het buitenland.
Is dit mogelijk inclusief nummer behoud, en is een nieuwe simkaart mogelijk, ivm een andere telefoon die mee gaat? (mijn huidige telefoon heeft nano-sim)

Mvg Robert van den Broek


Hoi robertvandenbroek,

Dat is zeker mogelijk. Hoe je dit in orde maakt, vind je hier. Je moet voor de overstap sowieso een nieuwe bestelling plaatsen, dus dan krijg je een combisim.

Laat je hier even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Charlene
Is het niet mogelijk een simkaart te maken die zelf het goedkoopste tarief gaat kiezen t.a.v. mijn telefoongedrag? Het wordt n.l. voor de klant steeds inhewikkelder om zelf dit uit te zoeken, gezien alle lucratieve mitsen en maren..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Snubbert000, welkom op het Simyo forum :)

Bedoel je een losse, providerloze simkaart die de goedkoopste aanbieder vindt om daarmee te bellen?
Of 1 van ons die de voor jou goedkoopste bundel kiest?

In geval van de eerste zou het misschien mogelijk zijn maar dan niet op legale wijze, denk ik ;)
In het tweede geval kun je pas achteraf bepalen welke bundel het beste bij je paste, dus kun je het 't beste zelf inschatten, lijkt me.

Reageer