Hallo,
Vandaag zou mijn nieuwe Sim Only Abo. met nummer behoud + internet ingaan maar ik heb problemen.
Mijn T-mobile nr. zou vandaag overgezet worden naar Simyo volgens mij is dat niet goed gegaan.
Als ik bel dan krijgt die gene een nieuwe nr. te zien i.p.v mijn oude t-mobile nr.
Maar als ik via simyo.nl website ga inloggen dan is mijn login naam mijn oude T-mobile nr.
Een andere probleem die ik heb is mijn internet.
Ik heb onderstaande pagina stap voor stap gevolgd maar heb nog steeds geen internet verbinding (Samsung Galaxy S3)
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/samsung-galaxy-s-iii-22380367
Onderstaande instellingen heb ik gebruikt
Naam
Mobiel Internet
APN
portalmmm.nl
Proxy
niets ingevuld
Poort
niets ingevuld
Gebruiksnaam
niets ingevuld
Wachtwoord
niets ingevuld
Server
niets ingevuld
MMSC
niets ingevuld
MMSC-Proxy
niets ingevuld
MMS-poort
niets ingevuld
MCC
204
MNC
08
Verificatietype
PAP
Type toegangspunt
internet (internet ingevoerd, met kleine "i" letter ik weet niet of dat iets uit maakt)
Drager
niets ingevuld
Operatortype mobiel virtueel netwerk
niets ingevuld
Operatorwaarde mobiel virtueel netwerk
niets ingevuld
Ik heb ook het startpagina ingesteld op http://mobiel.simyo.nl maar nog steeds geen internet.
Ik heb android versie 4.3
Bladzijde 1 / 1
Hoi Otaku, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk! :)
Wat vervelend dat je start niet meteen vlekkeloos verliep.
Nu zie ik in je gegevens inmiddels verbruik via mobiel internet terug voor de afgelopen dagen dus ik denk dat dat inmiddels is opgelost, klopt dat? Zo ja, dan ben ik benieuwd wat de oplossing was?
Daarnaast vindt Nummerbehoud plaats ergens tussen 9.00 uur en 17.30 uur op de dag zelf. Ik zie dat we je nummer goed hebben overgenomen, dus ik ben benieuwd of je inmiddels wel met je eigen nummer belt? :)
Ik hoor het graag van je!
Wat vervelend dat je start niet meteen vlekkeloos verliep.
Nu zie ik in je gegevens inmiddels verbruik via mobiel internet terug voor de afgelopen dagen dus ik denk dat dat inmiddels is opgelost, klopt dat? Zo ja, dan ben ik benieuwd wat de oplossing was?
Daarnaast vindt Nummerbehoud plaats ergens tussen 9.00 uur en 17.30 uur op de dag zelf. Ik zie dat we je nummer goed hebben overgenomen, dus ik ben benieuwd of je inmiddels wel met je eigen nummer belt? :)
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.