Skip to main content
Zojuist heb ik mijn simkaart geactiveerd, maar ik kan nog niet bellen.

Uit andere reacties begrijp ik dat Simyo eerst nog iets moet activeren of controleren.

Morgen loopt mijn HI abbo af, met Simyo heb ik een nieuw nummer genomen.



Wanneer kan ik  nu met simyo bellen? Er wordt verkondigd dat je na de activatie gelijk kan bellen, maar hier lijkt dus niets van waar.
Her kan zijn dat hier tot 12 uur overheen gaat. Ik heb pas een sim wissel gedaan en dat duurde ook tot de volgende ochtend.
Dankje voor je reactie. Slechte zaak dan van Simyo, dat heb ik nergens gelezen toen ik me heb aangemeld!
Zojuist heb ik mijn simkaart geactiveerd, maar ik kan nog niet bellen.

Uit andere reacties begrijp ik dat Simyo eerst nog iets moet activeren of controleren.

Morgen loopt mijn HI abbo af, met Simyo heb ik een nieuw nummer genomen.



Wanneer kan ik  nu met simyo bellen? Er wordt verkondigd dat je na de activatie gelijk kan bellen, maar hier lijkt dus niets van waar.


Her kan zijn dat hier tot 12 uur overheen gaat. Ik heb pas een sim wissel gedaan en dat duurde ook tot de volgende ochtend.

Dankje voor je reactie. Slechte zaak dan van Simyo, dat heb ik nergens gelezen toen ik me heb aangemeld!





Hoi R3ini3r,



Ik zie dat jij je aansluiting hebt geactiveerd, en je zou gewoon moeten kunnen bellen.



De reacties die jij hebt gelezen gaan over vervangende simkaarten waarvan de oude geblokkeerd was wegens verlies/diefstal.

Zo ook die van henk141270.



Wat gaat er mis?

Kun je de PIN-code wel invullen? En wat voor melding geeft je toestel?

Heb je de simkaart al in een ander toestel geprobeerd?



Groetjes, Charlene

Reageer