Skip to main content
Ik heb een 100 min/sms abonnement.

Ik heb 3x gebeld met een totale tijd van 24 seconden en ik heb 6x een SMS gestuurd.

Waarom is mijn resterende tegoed op dit moment 91 min/sms?

Het lijkt er op dat niet naar de beltijd wordt gekeken, maar naar het aantal gesprekken .......
Welkom op het forum cano,



Gesprekken worden altijd naar hele minuten afgerond. Een gesprek van 0,30 sec. is 1 belminuut. Ik zag dat je tot het plaatsen van dit bericht 6 sms berichten hebt verstuurd en 3 keer een belgesprek. Als je de 3 gesprekken afrondt op hele minuten kom je uit op 9 bel/sms minuten. Vandaar dat je nog 91 bel/sms minuten over had.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum cano,



Gesprekken worden altijd naar hele minuten afgerond. Een gesprek van 0,30 sec. is 1 belminuut. Ik zag dat je tot het plaatsen van dit bericht 6 sms berichten hebt verstuurd en 3 keer een belgesprek. Als je de 3 gesprekken afrondt op hele minuten kom je uit op 9 bel/sms minuten. Vandaar dat je nog 91 bel/sms minuten over had.



Groetjes,



Alex





Alex,



Bedankt voor deze heldere uitleg.

Dat van dat afronden naar hele minuten heb ik dus bllijkbaar ergens gemist, maar ik snap nu de reden.

Voor de volledigheid: er wordt dus afgerond naar boven, bijvoorbeeld een gesprek van 10 sec. wordt ook afgerond op 1 minuut.



Groeten,

CaNo.
Hey cano,



Goed om te horen dat alles inmiddels duidelijk is. Zoals je aangaf wordt een gesprek van bijv. 10 seconden afgerondnaar 1 hele minuut.

Reageer