.

Vraag

Registratie simkaart mislukt

  • 5 June 2012
  • 7 reacties
  • 1060 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hoi Alex,

Ik zie dat jij als enige echt antwoord geeft. Kan je me alsjeblieft helpen? Ik kan na een week nog niet bellen. Eerst krijg ik een nieuwe prepaid kaart maar zonder pincode email. na dagelijks mailen krijg ik er een maar is hij niet de juiste. Ik vind een andere en toets die in. Lukt. Vervolgens pukcode maar nu zegt hij registratie simkaart mislukt. En heb ik nog steeds geen service: niet van het netwerk en niet van simyo.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Ik heb je een privé bericht gestuurd. Probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Groetjes,

Alex
Badge
[Hoi Alex,

Ik heb je vanmiddag, via een privebericht, het simkaartnr doorgegeven. Ik hoop dat je het vandaag nog kunt oplossen.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Assie,

Het is erg onoverzichtelijk als je meerdere topics start met daarin dezelfde vraag/probleem. Ik heb je topics samengevoegd.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Assie,

Kan je me per privé bericht laten weten welk simkaartnummer er achter op de Simyo simkaart staat?

Groetjes,

Alex
Badge
Alex,
Ik krijg nu pas een reactie op mails van vorige week. Ik kan het pakket terugsturen binnen 7 dagen en zou de koop ongedaan kunnen maken. Red ik alleen niet meer he want ik kreeg het pakket 7 dagen geleden. Wil je dan NU mijn probleem oplossen en zorgen dat ik kan bellen? Of zo klantvriendelijk zijn en de termijn van 7 dagen verlengen. Stuur ik het vandaag nog op.
Badge
Hoi Alex,
Nee. Pukcode heb ik maar 1x gebruikt en dat ging goed. Terwijl ik op antwoord van Simyo wacht heb ik de simkaart ook in een ander simlockvrij toestel geprobeerd maar ook daar de melding: ik ben geen code vergeten want ik kan immers lezen.
registratie simkaart mislukt.
Hoe het gebeurd is, is niet interessant. Hoe wordt het opgelost wel! Ik ben benieuwd naar naar jouw volgende reactie. Kunt u de boel resetten? Overigens staat op mijn status ook 0 euro en alles wordt geactiveerd zodra ik de simkaart ontvang. Dat is dus een week geleden.
De hele boel annuleren en mijn geld teruggeven mag ook!!!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Assie,

Kan het zijn dat je naast het te vaak invoeren van een verkeerde pincode nu ook te vaak een verkeerde pukcode hebt ingevoerd? De melding je krijgt zou hier op kunnen duiden. Om dit uit te kunnen sluiten kun je het best de simkaart in een ander simlock vrij toestel proberen. Als je je pin en/of pukcode bent vergeten, kun je deze terug vinden op je persoonlijke pagina onder het kopje 'gegevens en instellingen'.

Groetjes,

Alex

Reageer