.

Beantwoord

Regelmatig nummer niet bereikbaar. Hoe kan dat?

  • 10 May 2017
  • 3 reacties
  • 1741 Bekeken

Hallo,

Sinds ik een nieuwe telefoon heb (Samsung A3 2017) ben ik zeer regelmatig niet bereikbaar voor veel mensen. Ze krijgen dan te horen dat mijn nummer niet bereikbaar is terwijl ik normaal bereik heb. Ik hoor de telefoon niet over gaan en krijg na enkele minuten een sms bericht dat ik een oproep heb gemist. Een andere keer lukt het weer wel. De instelling 'niet storend staat niet aan dit heb ik al gecontroleerd. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Asma 11 May 2017, 10:24

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Goedemorgen HildevE,

Van harte welkom op het Forum!

Oh, ik vind het ontzettend vervelend dat je zo slecht te bereiken bent nu je een nieuw toestel hebt. 😞 Ik kan mij goed voorstellen dat dit helemaal niet fijn voor je is!

Maak je vooral geen zorgen, ik help je hiermee. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat simkaart actief is.

Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk weer probleemloos kunt gebruiken, heb ik je simkaart gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich weer met de juiste instellingen op het netwerk.

Laat je mij weten of je bereikbaarheidsproblemen hiermee afnemen? Als je hier toch nog last van blijft houden, dan wil ik je graag vragen om een kruistest uit te voeren. Hiervoor plaats jij je simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw nieuwe telefoon. Op deze manier kunnen wij namelijk vaststellen waar het probleem precies aan ligt.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma
Hallo Asma, hartelijk dank voor je reactie en de reset. Ik kan niet direct zeggen of het heeft geholpen omdat het probleem zich wisselend voor doet. Mocht het niet opgelost zijn zal ik de kruistest doen en er op terug komen. Groet Hilde
Badge +7
Hoi HildevE,

Graag gedaan namens Asma 🙂

Helemaal goed, dan wachten we je update af. Alvast een fijn weekend :D

Groetjes,
Samantha

Reageer