Ik heb sinds kort een simyo abbo. De verbinding werkt goed ik heb alleen regelmatig +/- 4 keer peer week de melding "geen service". Er is dan geen verbinding met "NL KPN" en er is geen enkel netwerk meer te vinden. Zoeken naar netwerken levert niks op. De service is met geen moglijkheid meer te activeren zonder de telefoon uit en weer aan te schakelen.
Ik heb geprobeerd "Automatisch selecteren" van het netwerk en handmatig NL KPN in te stellen. In beide gevallen verliest de telefoon regelmatig de service en blijft dan buiten werking totdat ik deze weer uit en aan zet. Daarna doet de telefoon het weer totdat het probleem weer optreed.
Telefoon: Samsung galaxy ace 2 (GT-I8160)
Bladzijde 1 / 1
Ik heb geprobeerd "Automatisch selecteren" van het netwerk en handmatig NL KPN in te stellen. In beide gevallen verliest de telefoon regelmatig de service en blijft dan buiten werking totdat ik deze weer uit en aan zet. Daarna doet de telefoon het weer totdat het probleem weer optreed.
Telefoon: Samsung galaxy ace 2 (GT-I8160)
Hoi Postduif,
Welkom op het forum!
Dat is vervelend om te lezen dat je regelmatig geen service hebt. Dat kan je natuurlijk niet gebruiken wanneer je een belangrijk gesprek verwacht 😞. Ervaar je dit probleem op één of meerdere locaties? Wanneer je dit probleem op één locatie ervaart dan verneem ik graag de volledige postcode van het gebied waar je dit ervaart. Mocht je het probleem op meerdere locaties in het land ervaren dan raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen om te kijken of het probleem aanhoud. Ik verneem graag je bevindingen.
Ik zal deze opdrachten uitproberen...
Hoi Postduif,
Heb je het al kunnen testen, of wordt het na het weekend?
Heb je het al kunnen testen, of wordt het na het weekend?
Hallo,
Ik heb precies hetzelde probleem. Hij zegt "geen service' en ik kan niet bellen en sms en.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan en daar doet hij het wel.
Zelfde toestel als postduif. Wat nu?
Ik heb precies hetzelde probleem. Hij zegt "geen service' en ik kan niet bellen en sms en.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan en daar doet hij het wel.
Zelfde toestel als postduif. Wat nu?
Hij zit nu weer in mijn eigen toestel en nu kan ik wel weer bellen1
Ik hoop dat het zo blijft.
Blijkbaar helpt opnieuw opstarten.
Ik hoop dat het zo blijft.
Blijkbaar helpt opnieuw opstarten.
Ik heb precies hetzelde probleem. Hij zegt "geen service' en ik kan niet bellen en sms en.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan en daar doet hij het wel.
Zelfde toestel als postduif. Wat nu?
Ik hoop dat het zo blijft.
Blijkbaar helpt opnieuw opstarten.
Hoi talina96,
Dus hij zit weer in de Samsung en nu werkt het weer?
Wanneer je je toestel opnieuw opstart, kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Blijkbaar geeft je toestel die opdracht niet vanzelf. Misschien helpt het als je je toestel op 'automatisch netwerk selecteren' zet.
Groetjes,
Charlene
Sorry voor de late reactie... Ik was deze week in het noorden, daar heb ik geen problemen ondervonden met service verlies. Tevens is er deze week een upgrade uitgekomen voor de galaxy ace 2 (gingerbread naar jellybean) en deze upgrade heb ik uitgevoerd. Vooralsnog geen service verlies...
Hallo,
Ik heb precies hetzelde probleem. Hij zegt "geen service' en ik kan niet bellen en sms en.
Ik heb de simkaart in een andere telefoon gedaan en daar doet hij het wel.
Zelfde toestel als postduif. Wat nu?Hij zit nu weer in mijn eigen toestel en nu kan ik wel weer bellen1
Ik hoop dat het zo blijft.
Blijkbaar helpt opnieuw opstarten.
Hoi talina96,
Dus hij zit weer in de Samsung en nu werkt het weer?
Wanneer je je toestel opnieuw opstart, kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Blijkbaar geeft je toestel die opdracht niet vanzelf. Misschien helpt het als je je toestel op 'automatisch netwerk selecteren' zet.
Groetjes,
Charlene
Charlene, "automatisch netwerk selecteren" was bij mij geen oplossing toen het gebeurde... De telefoon moest uit en weer aan....
Hoi Postduif,
Dat is fijn om te lezen dat je na de upgrade geen verlies van bereik ervaart. Hou je ons op de hoogte of de update daadwerkelijk de oplossing is geweest van het verliezen van bereik
IK zit in postcode gebied 9602 MC en heb 2 telefoons met 2 verschillende nummer van Simyo. Beide met abonnement. Ruim 70 euro per maand en continu geen verbinding! Buiten het feit dat het zeer irritant en vervelend is , omdat ik domweg niet bereikbaar ben, vind ik het pure diefstal.
Wel afschrijven en geen fatsoenlijke verbinding bieden!?
Jaren lang was ik zeer tevreden over Simyo. Maar de laatste maanden is het echt bagger! Klantenservice bellen heeft geen zin , want ik heb geen verbinding! Mailen duurt 3 werkdagen...
Ik moet ook werken en heb daar mijn foon voor nodig! Het is verdorie 2014 en ze kunnen niet eens een fatsoenlijke verbinding regelen...
Wel afschrijven en geen fatsoenlijke verbinding bieden!?
Jaren lang was ik zeer tevreden over Simyo. Maar de laatste maanden is het echt bagger! Klantenservice bellen heeft geen zin , want ik heb geen verbinding! Mailen duurt 3 werkdagen...
Ik moet ook werken en heb daar mijn foon voor nodig! Het is verdorie 2014 en ze kunnen niet eens een fatsoenlijke verbinding regelen...
Als je snel wilt weten of er werkzaamheden in jouw postcode zijn moet je even met de klantenservice bellen. Dat kan vanaf elk willekeurig vast nummer als je 0900-8090 belt (35 cent per gesprek). Kijk op http://www.simyo.nl/klantenservice om te zien wat de beste tijd is om te bellen.
Het is inderdaad 2014 maar zelfs in 2024 zal er geen garantie zijn dat er nooit ergens een technische storing in het netwerk zal optreden. Geen enkele techniek is 100% betrouwbaar.... :p
Het is inderdaad 2014 maar zelfs in 2024 zal er geen garantie zijn dat er nooit ergens een technische storing in het netwerk zal optreden. Geen enkele techniek is 100% betrouwbaar.... :p
Ruim 70 euro per maand en continu geen verbinding !!
Buiten het feit dat het zeer irritant en vervelend is , omdat ik domweg niet bereikbaar ben , vind ik het pure diefstal.
Wel afschrijven en geen fatsoenlijke verbinding bieden !?
Jaren lang was ik zeer tevreden over Simyo. Maar de laatste maanden is het echt bagger !!
Klantenservice bellen heeft geen zin , want IK HEB GEEN VERBINDING !!
Mailen duurt 3 werkdagen.....
WTF....ik moet ook werken en heb daar mijn foon voor nodig !
Het is verdorie 2014 en ze kunnen niet eens een fatsoenlijke verbinding regelen....
Hoi Maurice Kuijt,
Welkom op het forum :)
Ik begrijp dat je niet tevreden bent over je verbinding, maar ik wil je wel vragen om op je taalgebruik te letten.
Ik heb je aansluiting bekeken en zie dat je gister zowel telefonisch als via de e-mail contact met ons hebt gehad. Er is voor je contact opgenomen met onze netwerk specialisten. Zij geven aan dat er door werkzaamheden aan de zendmast in jouw woongebied, de verbinding inderdaad erg slecht kan zijn :(
Helaas zijn wij afhankelijk van dit onderhoud van de KPN mast. Wij kunnen er nu dus niet snel voor zorgen dat je een goede verbinding krijgt. Als je met ons op het forum contact opneemt zodra je weer een goede verbinding hebt, zullen we een passende tegemoetkoming voor je regelen :)
Als je vragen of opmerkingen hebt, weet je ons te vinden :)
@Scotsman, dankjewel voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.