Hoi! Ik heb recent een abonnement afgesloten en ik wil graag nummerbehoud, echter stond mijn provider (Bliep) niet in de lijst dus koos ik maar voor T-Mobile, gezien Bliep van dat netwerk gebruik maakt.
Helaas werd mijn verzoek toen afgekeurd, en nu heb ik een mail gestuurd met alle gegevens die de klantenservice (of althans, de mensen die over nummerportering gaan) nodig hebben. Ik kreeg helaas een mail dat ze niet binnen 3 dagen konden reageren, maar nu vraag ik me af: Kan mijn nummer überhaupt overgezet worden als mijn huidige provider niet in jullie lijst staat?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum BradDelano,
je telefoonnummer kan gewoon worden over gezet. Ik zal een nieuw verzoek laten indienen en je nummerbehoud aanvraag laten aanpassen. Je ontvangt vanzelf een email met daarin informatie over je nummerbehoudstatus.
Groetjes,
Alex
je telefoonnummer kan gewoon worden over gezet. Ik zal een nieuw verzoek laten indienen en je nummerbehoud aanvraag laten aanpassen. Je ontvangt vanzelf een email met daarin informatie over je nummerbehoudstatus.
Groetjes,
Alex
Ik heb inmiddels een mail gehad dat mijn nummer per 27-2 overgezet wordt, helemaal top dus.
Ik laat nog weten of dit vlekkeloos gegaan is.
Kan ik dan ook direct gebruik maken van mijn bundels?
Ik laat nog weten of dit vlekkeloos gegaan is.
Kan ik dan ook direct gebruik maken van mijn bundels?
Hey BradDelano,
Zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd gaan jouw bundels in en kan je hier dus direct gebruik van maken.
Zodra jouw nummerbehoud is uitgevoerd gaan jouw bundels in en kan je hier dus direct gebruik van maken.
Alles werkt perfect! Dekking ben ik ook zeer over te spreken.
Dankuwel!
Dankuwel!
Dankuwel!
Hoi BradDelano,
Fijn te horen dat je tevreden bent. Graag gedaan. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.