Skip to main content
Hallo,



Nadat een paar weken geleden mijn abonnement van T-Mobile naar jullie is omgezet, ben ik voor enkele mensen onbereikbaar geworden. Voor een selectief aantal mensen in mijn contacten doen er problemen voor. Zij kunnen mij niet kunnen bellen of sms'en en krijgen vaak te horen: Het nummer wat u heeft gekozen is niet of niet meer bschikbaar/bereikbaar. Als ik dan zelf hun probeer te bellen en sms'en, dan kan dat wel.



Verder ondervind ik ook dat daardoor FaceTime en Whatsapp niet op mijn telefoon geactiveerd kan worden, omdat de SMS die door die computers verstuurd worden niet bij mij aankomen.



Kan dit opgelost worden? Het is heel hinderlijk, aangezien ik vaak aan afspraken en belletjes gebonden ben en ik niet weet of ik door de desbetreffende persoon of instantie bereikbaar zal zijn.



Met vriendelijke groet,

Jeroen Schonewille
Welkom op het forum jeroen737,



Ik heb jouw aansluiting op het netwerk gereset. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Het probleem is deels opgelost. Een paar mensen kunnen mij nu wel weer bereiken, sommigen nog steeds niet.
Hoi Jeroen737,



Om je beter van dienst te zijn, willen we jou graag vragen om de provider van de mensen die jou niet kunnen bereiken. Vervolgens kunnen wij dit nader voor je uitzoeken.
Sorry voor de late reactie. Ik dacht dat het opeens was verholpen, maar er blijken toch steeds mensen mij niet te kunnen bereiken. Het zijn bijna alle providers en vaste netwerken, zoals KPN (zowel vast en mobiel netwerk), UPC, Vodafone en T-Mobile. Heel willekeurig en niet echt één lijn in te vinden. 
Sorry voor de late reactie. Ik dacht dat het opeens was verholpen, maar er blijken toch steeds mensen mij niet te kunnen bereiken. Het zijn bijna alle providers en vaste netwerken, zoals KPN (zowel vast en mobiel netwerk), UPC, Vodafone en T-Mobile. Heel willekeurig en niet echt één lijn in te vinden. 



Hoi jeroen737,



Goed dat je het meldt. Wij dachten ook dat het inmiddels verholpen was. Heb je al kunnen proberen of je dezelfde issues in een ander toestel ervaart?

En heb je die activatieberichtjes inmiddels kunnen ontvangen?

Ook wil ik je vragen of je verder wel eens een slecht bereik hebt, en op welke postcode je je bevindt.



Groetjes,

Charlene
Ik zal even kijken of ik op een ander toestel dezelfde problemen ervaar.

Nadat je collega de aansluiting destijds gereset heeft, toen werkten de activaties wel. 

Ik heb eigenlijk altijd vol bereik op het KPN netwerk. Mijn postcode is 8233BZ. Geloof dat ik zelfs naast een netwerkmast woon 😉
Ik zal even kijken of ik op een ander toestel dezelfde problemen ervaar.

Nadat je collega de aansluiting destijds gereset heeft, toen werkten de activaties wel. 

Ik heb eigenlijk altijd vol bereik op het KPN netwerk. Mijn postcode is 8233BZ. Geloof dat ik zelfs naast een netwerkmast woon ;)




Hoi Jeroen737,



Ik heb een postcode check gedaan. Momenteel zijn er geen storingen of werkzaamheden op de mast. Of je gelijk naast de mast woont dat heb ik niet gevraagd je woont er niet ver vandaan 🙂. Graag verneem ik je bevindingen wanneer je de simkaart in een ander toestel hebt gedaan.
Ik heb zojuist geprobeerd op twee andere toestellen en blijf dezelfde problemen houdeb.

Reageer