Sinds de 4g, heb ik geen goed ontvangst meer. Het irriteert enorm aangezien mijn mobiel mijn huistelefoon is. Mijn postcode is 9625 PH. Nu hebben mijn buren al naar kpn gebeld, met het antwoord dat ze kregen was, er bellen niet genoeg mensen met een klacht dus dan doen we er niks aan. Schandalig. Kunnen jullie er wel wat aan veranderen? M.v.g. sandra
Bladzijde 1 / 1
Hoi sandra12, welkom op het forum van Simyo!
Wat vervelend dat je bereik niet optimaal is op de postcode 9625PH.
We kunnen een netwerkklacht voor je indienen bij KPN, zodat er een onderzoek wordt gedaan hoe het bereik is en of hier verbetering in kan worden aangebracht.
Maar om dit voor je te kunnen doen, hebben we eerst wat meer informatie nodig. Namelijk:
- Heb je je simkaart wel eens in een andere telefoon geplaatst en ervaar je hierin dezelfde problemen?
- Is het bereik zowel op 2G als 3G niet optimaal en is dit zowel binnen als buiten zo?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Wat vervelend dat je bereik niet optimaal is op de postcode 9625PH.
We kunnen een netwerkklacht voor je indienen bij KPN, zodat er een onderzoek wordt gedaan hoe het bereik is en of hier verbetering in kan worden aangebracht.
Maar om dit voor je te kunnen doen, hebben we eerst wat meer informatie nodig. Namelijk:
- Heb je je simkaart wel eens in een andere telefoon geplaatst en ervaar je hierin dezelfde problemen?
- Is het bereik zowel op 2G als 3G niet optimaal en is dit zowel binnen als buiten zo?
Ik hoor het graag van je! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.