Skip to main content
Hoi,



Ik heb nogal wat problemen met bellen.



Als iemand mij belt en ik neem op, is het soms zo dat ik die persoon niet kan horen mij hij mij wel.

En soms dan val ik weg en dan hoort de persoon met wie ik bel een hard piep geluid.

En op bepaalde plekken heb ik niet eens bereik. Soms ook niet als ik midden in de stad sta of in een drukke wijk.



Nou zeggen sommige tegen me dat het aan mijn provider ligt, maar andere zeggen dat het aan mijn telefoon ligt.

Ik heb overgens de Samsung Galazy s2 +

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Hoi Seraja, welkom op het Simyo forum :)



Dit klinkt inderdaad als serieuze problemen bij bellen.

Er zijn manieren om makkelijk na te gaan of het aan je provider/simkaart ligt of aan je telefoon.

Je kunt je simkaart eens een tijdje in een andere telefoon proberen en zien wat er gebeurt. En de simkaart van die andere telefoon (van een andere provider?) in je telefoon doen.

Als de problemen je simkaart volgen, is de kans heel groot dat er iets mis is met je aansluiting of het bereik van ons netwerk.

Als het met de andere telefoon wél goed is, ligt het waarschijnlijk aan je telefoon.



Ook is het van belang voor ons om te weten of je dit op een bepaalde plek/plaats hebt of dat deze problemen overal voorkomen.

Als het niet uitmaakt waar je bent is de kans ook kleiner dat het gaat om probleem met het netwerk. Als je het op een specifieke plek hebt kunnen wij weer makkelijker nagaan of er een probleem is met een antenne.



Kun je laten weten of je hier iets mee kan en wat er uit komt?
Hoi Seraja, welkom op het Simyo forum :)



Dit klinkt inderdaad als serieuze problemen bij bellen.

Er zijn manieren om makkelijk na te gaan of het aan je provider/simkaart ligt of aan je telefoon.

Je kunt je simkaart eens een tijdje in een andere telefoon proberen en zien wat er gebeurt. En de simkaart van die andere telefoon (van een andere provider?) in je telefoon doen.

Als de problemen je simkaart volgen, is de kans heel groot dat er iets mis is met je aansluiting of het bereik van ons netwerk.

Als het met de andere telefoon wél goed is, ligt het waarschijnlijk aan je telefoon.



Ook is het van belang voor ons om te weten of je dit op een bepaalde plek/plaats hebt of dat deze problemen overal voorkomen.

Als het niet uitmaakt waar je bent is de kans ook kleiner dat het gaat om probleem met het netwerk. Als je het op een specifieke plek hebt kunnen wij weer makkelijker nagaan of er een probleem is met een antenne.



Kun je laten weten of je hier iets mee kan en wat er uit komt?





Hoi Ernst, Bedankt haha 🙂 ,



Dankuwel voor uw reactie. Ik ga het proberen en ik laat zo snel mogelijk weten waar het aan ligt. 

Dat ik wegval tijdens het bellen heb ik op heel erg veel plaatsen. Dus niet echt een bepaalde plek.

Maar ik ga het eens proberen!



Groetjes,

Seraja
Houd ons op de hoogte, Seraja!

Reageer