Skip to main content
Hallo allemaal,



Wegens hoogverbruik is mijn abonnement vorige maand afgesloten. Oorzaak van het hoogverbruik was dat ik buiten de bundel betalen omdat ik mijn tijdelijke nummer gebruikte zonder aangegeven te hebben dat ik het nummerbehoud wilde annuleren. Vorige week heb ik gebeld met de klantenservice, en die hebben het nummerbehoud geannuleerd, en de bundel weer geactiveerd. De verbruikskosten zouden vandaag (28 januari) worden afgeschreven.



Direct na het bellen kreeg ik inderdaad een melding in de mail: "Voor je abonnement met telefoonnummer ********** heb je een Internetbundel 500 aangeschaft en deze gaat per direct in."



Die bundel is toen alsnog niet geactiveerd. Dat leek me al zo sterk, ik dacht dat ze die vandaag nadat het geld is afgeschreven zouden activeren. Maar dat is alsnog niet gedaan. Het geld is afgeschreven vandaag, maar de bundel is nog niet geactiveerd. Ik kan nog niet internetten/bellen/sms'en.



Kan iemand mij vertellen wat er fout is gegaan, of nog beter: Kan een Simyomedewerker het abonnement zsm activeren? Ik kan namelijk al een paar weken niet internetbankieren, en ik zou het erg op prijs stellen als ik dat wel kan. Alvast bedankt!



Willem

 
Niemand die mij kan helpen? Ik zou graag bellen maar ik heb daar dus geen abonnement voor..
Hey WillemR,



ik heb jouw aansluiting direct laten deblokkeren. Als je jouw toestel uit en vervolgens weer inschakelt kan je hier direct gebruik van maken. Zou je even kunnen laten weten of het werkt?
Jep, hij doet het. Super bedankt!



Ik betaal nu gewoon binnen de bundel neem ik aan? En niet zoals eerst weer buiten de bundel. Vroeg het me af omdat vorige week na het bellen het deblokkeren niet is gedaan, dus misschien het annuleren van het nummerbehoud ook niet.
Hoi WillemR,



De bundels zijn inderdaad actief. Je bel/sms en internet verbruik wordt binnen de bundel berekend.



Groetjes,



Alex

Reageer