.

Vraag

Probleem nummerbehoud

  • 12 July 2012
  • 3 reacties
  • 411 Bekeken

Badge
Vandaag zou mijn oude nummer worden overgezet naar mijn nieuwe simyo abonnement, maar dat is volgens een mail die ik vandaag heb gekregen niet gelukt. In een andere mail die ik heb ontvangen staat wel dat mijn internetbundel vandaag direct ingaat op het nummer dat ik graag wilde behouden! Ik kan ook niet meer inloggen op de website van simyo met mijn tijdelijke nummer, wel met het nummer waar ik nummerbehoud voor heb aangevraagd. Als ik via dit nummer inlog krijg ik ook gewoon het abonnement te zien dat ik heb aangeschaft. Toch kan ik alleen maar gebeld worden op mijn oude tijdelijke simyo nummer. Ik heb hier nu dus helemaal niks aan, aangezien het abonnement niet op dit tijdelijke nummer staat. Alles gaat nu dus nogsteeds buiten mijn bundel om terwijl mijn abbo nu dus wel is ingegaan. Wat kunnen we hier aan doen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jorisje123,

Volgens onze gegevens is je telefoonnummer op 12 juli over gezet. Je verbruik is alleen voor de nummerbehoud datum buiten de berekend. Kan je al gebruik maken van de aansluiting? Zo niet, kan je dan aangeven welk simkaartnummer er achter op je simkaart staat? Dit simkaartnummer mag je per privé sturen.

Groetjes,

Alex
ik wil vanuit een Simyo abonnement overstappen naar Simyo prepaid met nummerbehoud. maar dat laatste kan ik niet aanvragen omdat ik al een Simyo-nummer heb. Hoe kan ik het nu wel regelen? Ik heb al betaald.
Badge +6
Beste Pim,

Welkom op het forum!


Voor het aanvragen voor het nummerbehoud van abonnement naar prepaid dien je de volgende stappen te volgen:

Verander het laatste cijfer van het te behouden telefoonnummer 1 omhoog of omlaag.
Belvorm: Abonnement
Serviceprovider: KPN
Simkaartnummer van de simkaart van Simyo.

Wanneer je nummerbehoud heb aangevraagd graag je NAW gegevens en het juiste te behouden telefoonnummer mailen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email].
De afdeling nummerbehoud gaat je gegevens aanpassen.

Reageer