.

Beantwoord

Probleem na overzetten van prepaid naar abbo met nummerbehoud

  • 16 April 2012
  • 3 reacties
  • 429 Bekeken

Badge
Twee weken geleden sloot ik een abbodement af bij Simyo. Daarvoor had ik al prepaid van Simyo en ik wilde hetzelfde nummer behouden. Ik heb de instructies gevolgd en kreeg laatst het bericht dat mijn nummer is overgezet. Nu kan ik niet bellen met mijn nieuwe simkaart en de oude werkt ook niet meer. Is de SIM-kaart kapot of scheelt er iets anders?
icon

Beste antwoord door Manisha 21 April 2012, 11:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Man van staal,

Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Wij hebben zojusit je Simyo simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Wij raden je aan om het toestel volledig uit te zetten en over een half uur weer aan te zetten. Hierna zul je gebruik kunnen maken van de Simyo simkaart met je eigen mobiele nummer.

Mocht het probleem hierna niet verholpen zijn, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hij doet het nog steeds niet. Bij de mobile network settings van de telefoon (Windows phone 7) staat er 'invalid SIM', als ik daar op klik staat er 'no network found'. Knap waardeloos.

Ik kan niet bellen op dit moment dus de klantenservice bereiken gaat ook niet. Ik zit in de trein dus dat wordt waarschijnlijk weer een weekend niet bellen.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Man van Staal,

De melding invalid sim duidt op een simlock op het toestel. Als het toestel niet simlockvrij is kun je de Simyo simkaart niet gebruiken i.c.m. het toestel. Je kunt het toestel simlockvrij laten maken door contact op te nemen met de provider waarbij je het toestel hebt gekocht.

Om uit te sluiten dat het probleem te maken heeft met de Simyo simkaart kun je deze in een ander simlockvrij toestel te plaatsen om te controleren of deze werkt met het andere toestel.

Graag vernemen we je bevindingen.

Groetjes,

Manisha

Reageer