ik heb het zelfde probleem als de vorige keer mijn simkaart is om administrieve redenen afgesloten terwijl er gewoon beltegoed op staat  wat kan ik hier aan doen?Â
Bladzijde 1 / 1
Hoi Aron,
We hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. Als je je toestel uit/aan zet zou het gewoon moeten werken. Kun je ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
We hebben je aansluiting hersteld op het netwerk. Als je je toestel uit/aan zet zou het gewoon moeten werken. Kun je ons laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Ik heb sinds vandaag geen bereik op 1244 om mijn beltegoed op te vragen. Waarom kan dit niet meer is er een ander nummer voorgekomen?
alles werkt weer bedankt voor het oplossen
Welkom op het forum syljeswes,
Het nummer 1244 is niet komen te vervallen. Je kunt nog steeds via dit nummer mobiel opwaarderen en je beltegoed controleren. De optie 'mobiel opwaarderen'. moet dan wel aan staan. Je kunt deze optie aan/uit zetten via je persoonlijke pagina.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.