In september werd ik gebeld door een prive nummer, kan gebeuren dat ze niks zeggen dus opgehangen.
Nu poos niks vernomen, maar afgelopen week belt dat nummer weer
Zocht er niks achter zei hallo.. Niks gehoord dus verbinding verbroken.
Volgende dag precies hetzelfde.
Gister stond ik bij de kassa dus dacht kijk zo buiten wel.
Weer privenummer, niet terug gebeld.
Vandaag weer gebeld door prive nummer dus ik druk hem gewoon weg.
Poos later bellen ze weer.
Nu dus al 4 dagen achter elkaar.
Mijn vraag is kunnen jullie wel zien wie dat nummer is die mij belt, word een beetje irritant nl.
En blokken kan ik hem niet zag ik.
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Helaas is blokkeren niet mogelijk.
Wat je wel kunt doen is een ander nummer aanvragen.
Dat kost je 5 euro en dat kun je hier doen,
door te zeggen dat je akkoord gaat dat Simyo 5 euro van je rekening afschrijft t.b.v. een nieuw nummer.
Wat je ook kunt doen is privé nummers nooit beantwoorden.
Althans zo doe ik dat.
Dan is de lol er snel af voor de andere partij.
Wat je wel kunt doen is een ander nummer aanvragen.
Dat kost je 5 euro en dat kun je hier doen,
door te zeggen dat je akkoord gaat dat Simyo 5 euro van je rekening afschrijft t.b.v. een nieuw nummer.
Wat je ook kunt doen is privé nummers nooit beantwoorden.
Althans zo doe ik dat.
Dan is de lol er snel af voor de andere partij.
Hoi jackrussel,
Ai, kan me inderdaad voorstellen dat het vervelend is als je telkens anoniem gebeld wordt.
Koorelle heeft al heel goed aangegeven dat het niet mogelijk is om nummers vanaf het netwerk te blokkeren. Hier kun je zien wie de beller zou kunnen zijn. Via deze pagina kun je de instructies vinden hoe wij een melding kunnen doen aan de provider van de beller.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een ander telefoonnummer aan te vragen. De kosten hiervan zijn € 5,00. Als je dit wilt, kun je mij een privé bericht sturen. Ik zorg er dan voor dat je direct een nieuw telefoonnummer krijgt.
Heb hier wat aan?
Groetjes,
Estelle
Ai, kan me inderdaad voorstellen dat het vervelend is als je telkens anoniem gebeld wordt.
Koorelle heeft al heel goed aangegeven dat het niet mogelijk is om nummers vanaf het netwerk te blokkeren. Hier kun je zien wie de beller zou kunnen zijn. Via deze pagina kun je de instructies vinden hoe wij een melding kunnen doen aan de provider van de beller.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een ander telefoonnummer aan te vragen. De kosten hiervan zijn € 5,00. Als je dit wilt, kun je mij een privé bericht sturen. Ik zorg er dan voor dat je direct een nieuw telefoonnummer krijgt.
Heb hier wat aan?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.