Skip to main content

.

Beantwoord

Prepaid nummers kinderen overzetten naar abonnement, hoe doe ik dat?


Mijn kinderen hebben beiden Simyo Prepaid.

Als ouder kan ik de prepaid telefoonnummers niet migreren in de app naar een abonnement, omdat ze minderjarig zijn. Ik begrijp dat meerderjarigen alleen abonnementen kunnen afsluiten, ik zal dit als ouder moeten doen.

Hoe kan ik als ouder deze overstap van mijn twee kinderen regelen met nummerbehoud?

Dank voor uw antwoord!

Beste antwoord door ThomasN

Dank voor je antwoord JanD, maar dat lukt dus niet omdat voor mijn kinderen destijds hun geboortedatum hebben opgegeven in de app, en dus minderjarig zijn. (Jouw voorstel lukt wel op basis van nieuwe nummers.)

De oplossing was om via klantenservice@simyo.nl kopie ID bewijzen in te sturen en namen van de kinderen over te zetten op mijn naam. Om vervolgens abonnementen af te sluiten.

Bekijk originele reactie

5 reacties

JanD
  • 852 reacties
  • 7 april 2025

Beste ​@ThomasN je sluit dan in MijnSimyo, via de website of via de app een Simyo mobiel abo af met als keuze nummerbehoud, gewoon op jouw naam.

Zie ook onderstaande link:

https://www.simyo.nl/van-prepaid-naar-sim-only

 


  • auteur
  • Helper
  • 1 reactie
  • antwoord
  • 7 april 2025

Dank voor je antwoord JanD, maar dat lukt dus niet omdat voor mijn kinderen destijds hun geboortedatum hebben opgegeven in de app, en dus minderjarig zijn. (Jouw voorstel lukt wel op basis van nieuwe nummers.)

De oplossing was om via klantenservice@simyo.nl kopie ID bewijzen in te sturen en namen van de kinderen over te zetten op mijn naam. Om vervolgens abonnementen af te sluiten.


Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • 1285 reacties
  • 7 april 2025

Vergeet alsjeblieft niet het data plafond in te stellen voor de kids heb hier al zoveel ellende voorbij zien komen


JanD
  • 852 reacties
  • 7 april 2025

Da's een zeer goede tip ​@Ron H , neem die s.v.p. ter harte ​@ThomasN !!!

 


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1799 reacties
  • 8 april 2025

Hoi ​@ThomasN,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat je al bent geïnformeerd door onze klantenservice en dat zij je hebben uitgelegd wat de procedure is. Ben je hiermee geholpen?

Net zoals ​@Ron H â€‹en ​@JanD (bedankt heren!) wil ik je ook echt adviseren om het dataplafond in te schakelen. Vooral bij kinderen kan het soms misgaan bij dataverbruik.

Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag!


Groetjes,
Seren


Reageer