.

Beantwoord

Prepaid naar Sim-only, waar is de knop?

  • 7 September 2013
  • 9 reacties
  • 919 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik wil graag mijn prepaid omzetten naar een Sim-only, maar dat Sim-only ding is verdwenen als ik inlog.
Zouden jullie voor mij mijn prepaid kunnen omzetten naar een Sim-only (100 belminuten & 200 MB)

Groet,
Mitch
icon

Beste antwoord door Charlene 9 September 2013, 12:25

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo,

 maar dat Sim-only ding is verdwenen als ik inlog.


Andere internet browser geprobeerd? Internetcache al geleegd?

Ik heb net in mijn prepaid account gekeken maar daar staat het ding wel.
Badge +1
Ja, ik heb Chrome en IE9 geprobeerd. Ook heb ik mijn internetcaxhe al geleegd.
Bedankt voor de snelle reactie in ieder geval.
Reputatie 7
Badge +9
Vreemd dat die knop bij jou niet zichtbaar is. Heb je misschien al een eerdere poging ondernomen? Ik bedoel dat je al eerder een keer op die knop getokkeld hebt? Waardoor het niet meer opnieuw kan.
Badge +1
Ik heb al eerder op die knop getokkeld op me mobiel 😉 Maar toen zag ik niks gebeuren.
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat dat dus de verklaring is. Je hebt die functie geactiveerd via je mobiel. Ik vermoed dat het proces echter niet te voltooien is via een mobiele browser. Maar da's een gok.
Heb je even geduld tot maandag? Een Simyo moderator zal je zeker hiermee op weg helpen. Komt goed.
Badge +1
Ja, bedankt voor de reacties!!
Reputatie 7
Badge +9
Graag gedaan.
Overigens,  bij de overstap naar Sim only hoef je niet (meer) opnieuw aansluitkosten te betalen. Je oude nummer kan je gewoon meenemen. Op de eerste factuur zul je twee keer abonnementskosten zien staan. Je betaalt namelijk ook de abonnementskosten van de volgende maand vooruit. Verder ontvang je, na het afsluiten van het sim only abo,  een evenredig deel van je belminuten en MB's voor de rest van de maand. Dus niet de volle mep. Die komt pas per de 1e van de volgende maand. 
Badge +1
Oh dat is mooi! Bespaart me weer 15 euro.
Badge +8
Hallo,

Ik wil graag mijn prepaid omzetten naar een Sim-only, maar dat Sim-only ding is verdwenen als ik inlog.
Zouden jullie voor mij mijn prepaid kunnen omzetten naar een Sim-only (100 belminuten & 200 MB)

Groet,
Mitch


Vreemd dat die knop bij jou niet zichtbaar is. Heb je misschien al een eerdere poging ondernomen? Ik bedoel dat je al eerder een keer op die knop getokkeld hebt? Waardoor het niet meer opnieuw kan.
Ik heb al eerder op die knop getokkeld op me mobiel 😉 Maar toen zag ik niks gebeuren.

Hoi FlashArtist,

Ik zie in ieder geval dat om 7-9-2013, de overstap in gang is gezet. En dat je inmiddels een abonnement hebt, wat je ook al hebt gewijzigd voor de volgende maand. Volgens mij kom jij er wel uit met Mijn Simyo ;)
Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze hier kwijt.

Groetjes,
Charlene

Reageer