Skip to main content
Hallo,



Ik heb een vraag, mijn moeder heeft prepaid beltegoed van een andere provider. Nu wil ze overstappen naar Simyo prepaid, het liefst met nummerbehoud. Blijft het resterende tegoed behouden of vervalt dit?
Hoi Moontje, welkom op het forum :D



Wat leuk dat je moeder wilt overstappen naar Simyo 🙂 Als ze van een andere provider komt, is het helaas niet mogelijk om haar beltegoed mee te nemen naar Simyo. Dit bedrag is betaald aan haar vorige provider in ruil voor beltegoed (zo hebben ze dit ook ingecalculeerd).



Het slimste is om de bestelling pas te plaatsen, als ze verwacht dat ze nog maar een week kan bellen met het huidige beltegoed. Dan gaat haar beltegoed niet verloren en kan ze gewoon haar nummer meenemen!
Goedemiddag,



Na heel wat steekwoorden ingevuld te hebben toch een topic gevonden waar ik ook een vraag/opmerking over heb!

Ik maakte gebruik van prepaid bij t-mobile met een extra optie dat bellen/sms'en voor de helft van de prijs kon. Nou had ik afgelopen zaterdag besloten om over te stappen. Ik had nog geld op mijn prepaid laten staan zodat ik de ruime week door zou kunnen komen totdat het nummer overgezet zou zijn, alleen meteen vanaf het moment dat ik de simkaart aangevraagd had is die optie om voor de helft van de prijs te bellen/sms'en weggegaan. Dat heeft ervoor gezorgd dat het nu wel erg krap wordt om het tot dinsdag vol te houden met mijn beltegoed.



Ik vroeg me af of jullie dat wisten of dat t-mobile dat direct beëindigd heeft? Misschien is het slim om mensen daar de volgende keer alert op te maken.



Groetjes
Hoi Elc, welkom op het forum van Simyo!



Wat leuk dat je naar ons toe komt :)



Alleen denk ik dat je met je vraag beter nog even bij T-Mobile aan kunt kloppen.

Wat een andere provider aan aanbod heeft voor of nadat nummerbehoud is goedgekeurd weten wij natuurlijk niet. En ook niet of er dingen gewijzigd worden.



Ben wel benieuwd waarom een provider aanbod wijzigt nadat ze nummerbehoud goedgekeurd hebben.

Reageer