Skip to main content
krijg zojuist bericht dat simyo mijn nummer bij huidige provider niet kan overzetten

reden,Telefoonnummer en simkaartnummer komen niet overeen volgens vorige provider.

Echter deze gegevens klopppen wel.

Net gebeld naar ziggomobiel,maar deze wist het ook niet.

iemand hier ervaring mee.
Hoi marco1962, welkom op het Simyo forum :)



Helaas merken we vaker bij Ziggo Mobiel dat het nummerbehoud niet helemaal lekker loopt. Daar kunnen zij over het algemeen niet zoveel aan doen, het komt omdat Ziggo Mobiel niet 1 standaard nummerreeks heeft voor hun simkaarten.



Zou je misschien een foto kunnen maken van je simkaart met zo duidelijk mogelijk het simkaartnummer in beeld en die foto in een privébericht naar mij kunnen sturen? Ik kan dan nagaan en navragen hoe we dit kunnen aanpakken.
Hoi marco1962, welkom op het Simyo forum :)



Helaas merken we vaker bij Ziggo Mobiel dat het nummerbehoud niet helemaal lekker loopt. Daar kunnen zij over het algemeen niet zoveel aan doen, het komt omdat Ziggo Mobiel niet 1 standaard nummerreeks heeft voor hun simkaarten.



Zou je misschien een foto kunnen maken van je simkaart met zo duidelijk mogelijk het simkaartnummer in beeld en die foto in een privébericht naar mij kunnen sturen? Ik kan dan nagaan en navragen hoe we dit kunnen aanpakken.





Hi Ernst



Nogmaals met Ziggo gebeld, nu blijkt de dat de 8 op het eind niet klopte, zaterdag gaf zijn collega aan dat dit wel het geval was, die 8 blijkt iets voor controle te zijn !

Op Iphone bij info stond de 8 wel, had sim niet eruit gehaald, ga dit voortaan wel doen :-)

Heb zojuist nieuwe aanvraag naar jullie verstuurd, hopenlijk nu wel correct.

Jammer dat ze niet gelijk de juiste info gaven, dan had ik je niet lastig gevalen :-)

Iedergeval bedankt voor voor je reactie.



mvg,

Marco
Hoi Marco1962,



Goed dat je de info nu helder hebt gekregen. En ik zie ook dat je de aanvraag inmiddels hebt aangepast. Afwachten nu dus, tot we weer antwoord hebben van ZiggoMobiel. Maar als ze daar ook hebben bevestigd dat dit simkaartnummer klopt, moet het geen probleem zijn :)

Je hebt niemand lastig gevallen, hoor. Mocht je weer een vraag hebben of een suggestie misschien dan ben je altijd welkom op dit forum. Laat je het even weten als de aanvraag nummerbehoud bij jou bevestigd is?



Groetjes,

Charlene

Reageer