Skip to main content
HELP !

Gisteren zou mijn nummer worden geproteerd. Dat is om een of andere reden niet gelukt. Ik ben nu al twee dagen niet bereikbaar. En, Simyo is niet bereikbaar voor hulp en informatie !



Weet iemand een telefoonnummer dat ik kan bellen en waar deze DRINGENDE ZAAK met SPOED afhandeld kan worden ?
De klantenservice is er maandag weer. Maar je telefoon uit en weer aanzetten en dit herhalen is het enige wat je kan doen. Soms is namelijk het aanmelden van de simkaart het enige wat nodig is.
6 x aan en uitzetten heeft tot nu toe niks opgeleverd. Ik denk dat er iets heel anders aan de hand is en ik vermoed dat dat alles te maken heeft met het feit dat ik een oud Tringg klant ben. Overigens bizar dat er in het weekend niet aan klantenservi e gedaan wordt.
HELP !

Gisteren zou mijn nummer worden geproteerd. Dat is om een of andere reden niet gelukt. Ik ben nu al twee dagen niet bereikbaar. En, Simyo is niet bereikbaar voor hulp en informatie !



Weet iemand een telefoonnummer dat ik kan bellen en waar deze DRINGENDE ZAAK met SPOED afhandeld kan worden ?




Hoi Roel04,



Ik zie dat je van een Tringg aansluiting bent overgestapt naar een Simyo-aansluiting, en dat je overstap voor vrijdag was bevestigd. Je hebt ook al gebruik gemaakt van de nieuwe simkaart dit weekend, dus wat gaat er precies niet goed?

Als je in het weekend de klantenservice nodig hebt, kun je het het beste via Twitter proberen.

Ik hoor het graag van je.



groetjes,

Charlene

Reageer