Skip to main content
Vrijdag 8 maart zou mijn tedelijke simyo nummer omgezet worden naar mijn oude nummer dat ik had aangevraagd via de nummerbehoud optie. Helaas is dit nog steeds niet gebeurd en daarom zit ik nu al 2 dagen zonder telefoon, want het tijdelijke nummer is wel afgesloten. Wat moet ik nu doen en hoe kan dit opgelost worden?
Hey mvdn,



Zou je jouw toestel even opnieuw op kunnen starten en kunnen laten weten of dit het probleem verhelpt? Jouw nummerbehoud is namelijk correct uitgevoerd op 08-03.
Ben er inmiddels achter dat ik wegens hoogverbruik ben afgesloten en dat daarom mijn nummer het niet doet.. Helaas ben ik er nog steeds niet achter hoe ik dit kan oplossen, volgens de klatenservice moet ik betalen, maar zou niet weten hoeveel en welk rekening nummer?
Hey mvdn,



Volgens mijn gegevens heb je de betaling reeds overgemaakt en is de aansluiting gedeblokkeerd. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?

Reageer