Skip to main content
Hallo,



Graag (helaas) wil ik mijn aanvraag toch annuleren.

Volgens alles gaat het op dit moment nog niet dat ik kan overstappen.

Niet alleen vanwegen dat de telefoonnummer en de simkaartnummer niet kloppen, maar ook volgens het contract.



Wat ik moet doen voor mijn aanvraag te annuleren.



Alvast bedankt voor de service.



Vriendelijke groet,

Christian Rocks
Hoi Rocks Online,



Wil je je aanvraag voor nummerbehoud annuleren of wil je van je bestelling afzien?



Als je je aanvraag voor nummerbehoud wil annuleren kun je dat aan mij doorgeven. Ik zorg er dan voor dat je aanvraag wordt weggehaald. Je tijdelijke Simyo telefoonnummer wordt dan je nieuwe telefoonnummer. Als je dit doet zul je zelf je aansluiting bij je huidige provider moeten opzeggen, want dat doen wij dan niet meer.



Als je van je bestelling wilt afzien dan kun je je simkaart retour afzender sturen. Laat ook dit weten, want dan kan ik je simkaart blokkeren. Je hebt je simkaart al geactiveerd en zal dus wel de aansluitkosten moeten betalen. Let erop dat je niet gebruik maakt van de simkaart. Als dat wel gebeurt kun je niet meer onder je contract uit.



Laat je mij weten wat ik voor je kan doen?
Hoi Rocks Online,



Wil je je aanvraag voor nummerbehoud annuleren of wil je van je bestelling afzien?



Als je je aanvraag voor nummerbehoud wil annuleren kun je dat aan mij doorgeven. Ik zorg er dan voor dat je aanvraag wordt weggehaald. Je tijdelijke Simyo telefoonnummer wordt dan je nieuwe telefoonnummer. Als je dit doet zul je zelf je aansluiting bij je huidige provider moeten opzeggen, want dat doen wij dan niet meer.



Als je van je bestelling wilt afzien dan kun je je simkaart retour afzender sturen. Laat ook dit weten, want dan kan ik je simkaart blokkeren. Je hebt je simkaart al geactiveerd en zal dus wel de aansluitkosten moeten betalen. Let erop dat je niet gebruik maakt van de simkaart. Als dat wel gebeurt kun je niet meer onder je contract uit.



Laat je mij weten wat ik voor je kan doen?





Hallo Dries,



Hierbij wil ik nummerbehoud en aaanvraag anuleren.

Naar welk adres kan ik de simkaart retouneren?



Simkaart is niet gebruikt alleen geactiveerd.



Alvast bedankt voor de service.



Vriendelijke groet,

Christian Rocks
Hoi Rocks Online,



Wat jammer dat je er helemaal vanaf ziet 😞



Je kunt de simkaart terugsturen naar:



Postbus 58800



1040 JA te Amsterdam



Zoals Dries al aangeeft, is het onveilig om een geactiveerde simkaart terug te sturen, daarom ik heb hem gelijk voor je geblokkeerd. Hierdoor kan de postbode er niet mee vandoor gaan 😉



Na het ontvangen van je simkaart zullen we meteen je aansluiting stopzetten en je gegevens uit het systeem halen. Ben je hiermee geholpen?

Reageer