Skip to main content
ik kreeg een mail met het volgende bericht:



Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 064700////  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: 63 | Within contract | 18-03-2013.



mijn nieuwe simyo abbo gaat in op 8-3-13



kan ik dit opschorten tot 18-3? want ik wil mijn nummer behouden!
Hey reneinehv,



Omdat wij vanaf 2 maanden van tevoren nummerbehoud in kunnen dienen zullen wij op 18-01 de aanvraag opnieuw indienen voor 18-03. Wij zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag voor nummerbehoud.
Hey reneinehv,



Omdat wij vanaf 2 maanden van tevoren nummerbehoud in kunnen dienen zullen wij op 18-01 de aanvraag opnieuw indienen voor 18-03. Wij zullen jou per email op de hoogte houden over de status van jouw aanvraag voor nummerbehoud.





ok dank u. hoef ik nu verder niets te doen?
Hoi reneinehv,



Moderator Wayne zal het in dit geval in de gaten houden en opnieuw laten aanvragen, dus je hoeft nu niets te doen. Normaal gesproken zal je als klant vanaf 2 maanden van te voren zelf contact op moeten nemen met Simyo om een nieuwe aanvraag in te dienen. In dit topic gaf je aan dat je Simyo abonnement op 8/3/13 in gaat. Dit klopt niet. Je Simyo abonnement gaat in zodra het telefoonnummer is over gezet.



Groetjes,



Alex

Reageer