Skip to main content
Gisteren kreeg ik mail over het overzetten van mijn oude nummer. In deze mail werd de datum aangegeven waarop dit plaats zal vinden. Echter, de volgende datum staat vermeld in de mail: 11-05-0010.



Is het mogelijk aan te geven op welke datum mijn nummer overgezet zal gaan worden?



Alvast dank!
Welkom op het forum lexie,



Volgens onze gegevens wordt je telefoonnummer per 17/9 over gezet. De informatie zoals in de email staat is niet correct. Door een fout in ons systeem is je Simyo abonnement nu ingegaan. Ik heb de simkaart op een blokkade gezet zodat je er niet mee kunt bellen. Ik wil je vragen om contact met ons op te nemen nadat het telefoonnummer is over gezet. Dan kunnen we een berekening maken van de totaal onterecht in rekening gebrachte abonnementskosten. Je kunt er ook voor kiezen om wel gebruik te maken van je tijdelijke nummer. Dan zou ik graag een privé berichtje van je willen ontvangen met daarin dat verzoek. Wanneer je hiervoor zullen de abonnementskosten uiteraard wel in rekening gebracht worden. Excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer