Skip to main content
Ik heb gevraagd mijn nummer per 15 september te porteren. Nu krjg ik een mailtje dat dit NU al gebeurd is, en dus mislukt.

Hoe regel ik dat per 14 september mijn nummer alsnogf geporteerd wordt?



Beste Minister Marc Rutte,





Je vorige provider heeft aangegeven dat we je huidige mobiele nummer 0644380488  op dit moment niet kunnen overzetten naar je Simyo simkaart.



De reden opgegeven door je vorige provider is: opzegtermijn tm 17 september 2012.



Simyo Sim Only klanten, LET OP! Neem contact op met onze Klantenservice indien je af ziet van nummerbehoud!



Besluit je met je Simyo simkaart en het bijbehorend mobiel nummer dat je van Simyo hebt gekregen, te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of data bundel(s) te worden geactiveerd zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.



Wil je alsnog je nummer behouden, dan verzoeken wij je ons de juiste gegevens te verstrekken zodat wij een nieuwe aanvraag kunnen indienen. Heb je vragen over de afwijzing, neem dan contact op met je vorige provider.





Met vriendelijke groet,





Het Simyo team



Op dit bericht kun je niet reageren. Heb je een vraag, ga dan naar simyo.nl/klantenservice
Welkom op het forum meesterzaak,



Volgens onze gegevens is je telefoonnummer nog niet geporteerd. Dat geeft het mailtje ook aan. De email geeft aan dat je telefoonnummer niet geporteerd kan worden, omdat je een opzegtermijn hebt. We hebben inmiddels een nieuw verzoek ingediend om het telefoonnummer per 17/9 over te nemen. Zodra we antwoord hebben van je vorige provider, ontvang je opnieuw een email van ons.



Groetjes,



Alex
Hallo, Ik heb een mailtje gekregen dat de portering niet gelukt is omdat mijn simkaartgegevens die ik heb doorgegegevn van mijn oude proviader niet zouden kloppen. Waar kan ik mijn juiste gegevens achterlaten, zodat jullie de portering opnieuw kunnen uitvoeren?

Groetjes,

Joba
Hallo, Ik heb een mailtje gekregen dat de portering niet gelukt is omdat mijn simkaartgegevens die ik heb doorgegegevn van mijn oude proviader niet zouden kloppen. Waar kan ik mijn juiste gegevens achterlaten, zodat jullie de portering opnieuw kunnen uitvoeren?

Groetjes,

Joba




Beste Joba,



Welkom op het forum!

Simkaartnummer van Vodafone bestaat uit 19 cijfers. Graag ontvang ik per privé je simkaartnummer zodat ik een nieuw verzoek kan indienen met de juiste gegevens.

Reageer