Skip to main content
hallo simyo.



bij mijn vorige provider het al opgezegt een maand geleden en bericht gehad dat het nummer vrij was.

meld ik mij aan bij jullie krijg bericht dat er iets is bij simpel niet goed was

bij mijn vorige provider stond er een annulering die hebben ze weg gehaald.

mij opnieuw na gebeld te hebben met klantenservice nummer aanvraag voor overname gedaan.

bij jullie krijg ik bericht dat er al een aanvraag ligt voor portering nu dit duurt na al bijna 12 dagen wanneer gaat mijn nummer nu actif worden want het duurt wel wat lang zo voor iets waar jullie zeggen 5 dagen voor nodig te hebben
Hoi ton.vissers,



Welkom op het forum:)

Dat is irritant ja, als je nummerbehoud niet meteen goedgekeurd wordt :(

Je geeft aan dat je je abonnement al had opgezegd bij Simpel. Voor de volgende keer raad ik je aan om dat niet te doen. Een goedgekeurde aanvraag nummerbehoud is namelijk ook een opzegging. Je hebt dan wel te maken met de opzegtermijn van je abonnement. Wij doen dan namelijk een opzegging in jouw naam. Als die een maand is, dan kunnen we je nummer over een maand overnemen.



Ik zie dat je nummerbehoud nu is goedgekeurd voor 2-6-2014. Dat is een maand na je aanvraag. Dit zou betekenen dat je abonnement bij Simpel nog niet is opgezegd. Als dat wel het geval is, op welke datum eindigt je abonnement dan? Ik hoor dat graag van je, zodat we deze goedgekeurde aanvraag kunnen annuleren en een aanvraag kunnen doen voor die datum.



Wij hebben je natuurlijk het liefst zo snel mogelijk als klant. Bij ons betaal je nu namelijk nog geen abonnementskosten.

Wij kunnen slechts de aanvraag doen met de gegevens die we van jou hebben gekregen en dan het antwoord van Simpel afwachten. Zij zijn degene die goedkeuren of afwijzen of de datum verder weg verplaatsen. Het is dus het handigst om eerst met Simpel contact op te nemen. Dan de datum van hun te achterhalen waarop je echt weg mag, en of zij nog een bepaalde opmerking bij de aanvraag verlangen.

Als je dit dan hier doorgeeft, zullen wij de aanvraag op die manier doen.



Ik hoop dat het zo snel mogelijk is opgelost.



groetjes,

Charlene
hoi charlene.



28 april was al de laaste dag dat ik nog met simpel kon bellen.

had s,maandags al geen bereik meer heb nog met simpel gebeld.

of dit ook het geval was zij bevestigen dit en heb meteen met simyo gebeld om aan te melden.

kreeg toch de melding van jullie dat er een annulering stond op dinsdag  die hebben ze eg gehaald.

nummer was nu vrij voor overname.

daarna is het gehele gedoe begonnen.

krijg ik vandaag de mail dat ik pas op 2/6 aan de gang kan met jullie dat is geen service van 5 dagen over stappen dat is bijna een maand!!.

gr ton
Hoi ton.vissers,



Dat is het nadeel van zelf je abonnement beëindigen. Wij raden klanten aan om dit vooral niet te doen. Wat er dus gebeurde is dat je nummer was afgesloten door je eigen opzegging. Dan kunnen wij niet je telefoonnummer overnemen, ook niet in 5 dagen. Gelukkig hebben ze je weer aangesloten en ben je tot 02-06-2014 weer bereikbaar, daarna nemen wij het nummer over 🙂 Ik weet niet precies wat zij gedaan hebben, daarvoor verwijs ik je graag naar je huidige provider.



De 5 dagen die wij aangeven geldt trouwens alleen voor prepaid aansluitingen die wij overnemen. Je hebt dan geen opzegtermijn. Bij een abonnementsvorm is je opzegtermijn (meestal) een maand. Meer informatie over nummerbehoud en afwijzingen vind je in dit topic.



Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer