.

Vraag

portering

  • 1 February 2013
  • 9 reacties
  • 312 Bekeken

Vandaag, vrijdag 1 februari 2013, zou mijn huidige nummer worden overgezet naar mijn Simyo simkaart. Ik heb de klantenservice gebeld en de man die ik aan de lijn had, zei dat in het systeem "completed" stond. Als ik echter met de huistelefoon naar mijn 06 nummer bel, gaat de telefoon met mijn oude simkaart over. Ik zou graag willen weten wanneer mijn nummer wordt overgezet naar mijn Simyo simkaart en wanneer ik deze kan gebruiken.

9 reacties

Badge +2
Vandaag, vrijdag 1 februari 2013, zou mijn huidige nummer worden overgezet naar mijn Simyo simkaart. Ik heb de klantenservice gebeld en de man die ik aan de lijn had, zei dat in het systeem "completed" stond. Als ik echter met de huistelefoon naar mijn 06 nummer bel, gaat de telefoon met mijn oude simkaart over. Ik zou graag willen weten wanneer mijn nummer wordt overgezet naar mijn Simyo simkaart en wanneer ik deze kan gebruiken.


Hallo Yolande,

ik weet niet of of je van simkaart moet wisselen, maar als je twee toestellen hebt met in de ene je simyo en de andere je andere kaart en je hebt de telefoons nog niet uit gezet, moet je dat even proberen.
ik had hier vorige week ook last van toen mijn nieuwe abbo inging.
telefoons even uitzetten, 10 minuten wqchten en weer aanzetten.
dit heeft bij mij geholpen
succes
Beste Enrico,

Bedankt voor je reactie! Het heeft echter niet geholpen. Als ik nu naar mijn 06 nummer bel, zegt ie dat het nummer niet in gebruik is... 😞
Badge +2
Hallo Yolande,

Er heeft dus alvast een activiteit plaats gevonden.
Nu alleen nog je nummer actief zien te krijgen op je nieuwe kaart.
Bij mij heefthet ongeveer 10 minuten geduurd voordat mijn nieuwe kaart in de lucht was.
Ik raad je aan de telefoon met je nieuwe kaart niet continu aan te laten staan.
Gezien hij dan niet kan registreren bij Simyo.
Mocht hij onlangs al wel geactiverd zijn en je telefoon staat gewoon aan zal hij niet automatisch verbinden met Simyo.
Daarom telefoon uit en gewoon een aantal keren even even aanzetten op de dag.
Dit heeft bij mij ook geholpen.
Let wel ik ben geen Simyo medewerker, maar deel mijn ervaring met jou.
Hallo Enrico,

Ik ga het uitproberen! Dank je!
Het is helaas niet gelukt. Als ik nu naar mijn 06 bel, krijg ik de-in-gesprek-piepjes....
In ieder geval bedankt voor je tip!
Alles is in orde. Ik heb mijn simkaart eruit en er weer in gedaan, naar mijn 06 gebeld en mijn telefoon ging over! 😃
Badge +2
Kijk dus je probleem is opgelost??
Ja, alles is opgelost!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Yolande,

Goed om te horen dat alles is opgelost.

@Enrico,

Bedankt voor jouw reactie!

Reageer