.

Beantwoord

portering

  • 22 June 2012
  • 1 reactie
  • 281 Bekeken

Badge
Goedemorgen,

ik heb per 1 juli mijn abonnement opgezegd, mocht de portering niet lukken ben ik dan mijn huidige nummer kwijt??

met vriendeijke groeten
icon

Beste antwoord door Manisha 23 June 2012, 13:30

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Beste Carolina911,

Welkom op het Simyo forum! Als je een uitportering wilt aanvragen raden wij meestal af om het abonnement zelf op te zeggen omdat je nieuwe provider automatisch het abonnement opzegt bij de aanvraag van nummerbehoud. In jouw geval zal het Simyo abonnement op 1 juli worden opgeheven omdat je het zelf hebt opgezegd. De nieuwe provider kan nog een aanvraag voor nummerbehoud bij ons indienen, zij zullen je dan ook verder berichten over de datum waarop je nummer zal worden overgezet. Je zult vanaf 1 juli echter geen gebruik meer kunnen maken van je Simyo nummer totdat deze is uitgeporteerd.

Groetjes,

Manisha

Reageer