Hierbij gelijk een vraag ,ik heb pas een abo bij jullie dit werkt perfect en een nieuwe voor mijn vrouw aangevraagd.
Krijg vandaag een mail dat porteren en nummerbehoud niet van haar vorige provider kan ,ze heeft een abo bij BEN en is maandenlijks opzegbaar.
Als reden staat er niks ,ik begrijp dat je 1 Maand opzegtermijn bij BEN heb alleen het probleem niet waarom ze haar oude nummer niet kan meenemen naar jullie
Graag antwoord kan dit geregeld worden
gr Paul
Bladzijde 1 / 1
Hoi Pasicom, welkom op het Simyo forum :)
Ik heb even de andere aansluitingen op je postcode bekeken en zie wat je bedoelt.
Je krijgt zometeen nog een e-mailtje dat je nummerbehoud wél is goedgekeurd :D
De reden was aanvankelijk dat de aangegeven datum niet mogelijk was, maar er is meteen nogmaals nummerbehoud aangevraagd en op 18 december wordt het nummer overgezet!
Ik heb even de andere aansluitingen op je postcode bekeken en zie wat je bedoelt.
Je krijgt zometeen nog een e-mailtje dat je nummerbehoud wél is goedgekeurd :D
De reden was aanvankelijk dat de aangegeven datum niet mogelijk was, maar er is meteen nogmaals nummerbehoud aangevraagd en op 18 december wordt het nummer overgezet!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.