ik wil overstappen naar een andere provider maar heb nauw dus geen einddatum van mijn contract, welke einddatum moet ik doorgeven aan mijn nieuwe provider?
Bladzijde 1 / 1
Als je geen einddatum hebt zul je maandelijks kunnen opzeggen. Als je overstapt naar een andere provider en je wilt je nummer behouden dan zal je nieuwe provider per eerstvolgende mogelijke datum je Simyo-contract opzeggen. NIET zelf opzeggen, omdat je dan je nummer kwijt bent. tenzij je dit wilt natuurlijk....
Hoi Bk42,
Welkom op het forum!
Je abonnement is maandelijks opzegbaar. Wanneer je nieuwe provider een verzoek indient voor 3-2-2014 dan kan je telefoonnummer op die datum worden overgenomen. Jammer dat je ons gaat verlaten en hopelijk kom je snel terug 🙂.
@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.