Skip to main content
Mijn huidige sim olm abonnement loopt tot 20 febr. 2016. had ik als ik over wil stappen al per 20 januari op moeten zeggen?

Ik wil nu overstappen naar een andere provider. Ik begrijp dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand.Is het dan handiger om de ingangsdatum bij de nieuwe provider op 1 april te laten in gaan of als ik bv vandaag 15 febr daar aanmeld per 15 maart?

Dit ivm dat bij simyo je altijd per maand betaald en op de 1e van de maand je nieuwe tegoed ingaat. stel dat ik het per 15 maart laat ingaan. betaal ik bij simyo dan gewoon voor de hele maand maart of krijg je restitutie van de periode 15 maart -31 maart?
Hoi Jarda,



Welkom op het Simyo forum.



De opzegtermijn is inderdaad 30 dagen. Dat komt deze maand iets anders uit dan normaal, dus je kunt bij je nieuwe provider het beste aangeven dat je zo snel mogelijk wilt overstappen. Zij kijken dan per welke datum je over kunt en regelen de opzegging met ons. Per 1 april is ook mogelijk, maar als je eerder overgaat krijg je natuurlijk de teveel betaalde abonnementskosten terug.



Als er nog onduidelijkheden zijn dan weet je ons te vinden :)



Wel jammer dat je weggaat! Mag ik vragen waarom je overstapt?



Groetjes,

Sean
de reden van de overstap is dat bij simyo geen bel/dataplafond in te stellen is. en mijn zoon hierdoor al enkele keren erg hoge rekeningen heeft gekregen ondanks de waarschuwingen per sms.
Hoi Jarda,



Dat is een begrijpelijke reden. Hoge facturen zijn nooit fijn en ik kan begrijpen dat je graag alles aan doet om dit te voorkomen. Laat je het weten als wij nog iets voor je kunnen doen?



Wie weet zien we jullie in de toekomst nog een terug bij Simyo :)



Groetjes,

Angela
Hoi Angela,

Mijn abonnement liep tm 20 febr. ik heb ondertussen bij een andere provider een nieuw abbo afgesloten die per 15 maart ingaat. alleen als ik nu inlog bij mijn simyo zie ik dat er een nieuw abonnent bij simyo is ingegaan voor 24 mnd.

gaat dit nu wel goed? met overstappen? zou jij dit na kunnen kijken?
Hoi Jarda,



Om welk telefoonnummer gaat het precies? Gaat het om het nummer waarmee je op het forum zit? Dit abonnement is namelijk maandelijks opzegbaar. Dit houdt in dat als je nu opzegt, je per 1 maart 2016 kan overstappen naar een andere provider. Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Een privébericht sturen kan door op mijn naam te klikken :)



Groetjes, Angelica

Reageer