Skip to main content
ik krijg zonet een bericht van payinfo.nl: je maakt gebruik van abonnement Video-flatrate,de kosten zijn € 4,50 / week



ik heb met nooit ergens aangemeld. Bij payinfo.nl zie ik dat ik sinds 29-2 (in 2013 is er geeneens een 29-2 ...) aangemeld ben bij die dienst ? 

Ik heb met nu afgemeld via payinfo, maar vertrouw dit niet erg. 



Hoe weet ik zeker dat ik niet hiervoor moet betalen?
Hoi ronajon,



Dat klinkt als een vrij schimmige dienst. Gelukkig hebben wij voor onze abonnementen sms-betaaldiensten standaard geblokkeerd.

Dit betekent dat dit soort nummers geen toegang tot je aansluiting kunnen krijgen.

Ik heb je facturen vanaf februari bekeken en ik zie gelukkig geen kosten.

Ik hoop dat dit je wat geruststelt.



Ik heb ook even gegoogled en zie dat andere mensen van andere providers payinfo ook plotseling tegenkomen, als ze ergens een enquête hebben ingevuld op internet.



Zou dat eventueel gebeurd kunnen zijn?



Groetjes,



Charlene
Erg jammer, ben vandaag overgestapt naar een sim only abbo van Simyo en probeerde een betaling te doen middels sms.

Helaas heb ik zojuist van een welliswaar zeer aardige dame moeten horen dat de blokkade, die Simyo op betaaldiensten zet, niet op te heffen is.



Ik vind dit persoonlijk nogal een betutteling van mij als klant en beperkt me in mijn vrijheid.



Helaas een abonnement van een jaar, maar daarna toch gelijk weer over naar een andere provider, sorry guys.



Vrgr,

Rob
Erg jammer, ben vandaag overgestapt naar een sim only abbo van Simyo en probeerde een betaling te doen middels sms.

Helaas heb ik zojuist van een welliswaar zeer aardige dame moeten horen dat de blokkade, die Simyo op betaaldiensten zet, niet op te heffen is.



Ik vind dit persoonlijk nogal een betutteling van mij als klant en beperkt me in mijn vrijheid.



Helaas een abonnement van een jaar, maar daarna toch gelijk weer over naar een andere provider, sorry guys.



Vrgr,

Rob




Hoi Rob59,



Dat klopt. Wij hebben sms-betaaldiensten geblokkeerd voor al onze abonnementen. Er zijn in ieder geval voorlopig nog geen plannen om dit te veranderen. Ook 0909 /0906 nummers kun je niet bellen met een Simyo-aansluiting.



Wij zijn eigenlijk helemaal niet zo betuttelend ingesteld, maar hebben er zulke nare ervaringen mee, dat we er toch voor gekozen hebben dit niet meer aan te bieden. Ik snap dat je dit toch zo ervaart, en dat het een reden kan zijn om over te stappen.



Ben je voor de rest wel tevreden over wat we aanbieden?



Groetjes,

Charlene
Hallo Charlene,



Dank voor je reactie.

Zelf ben ik er voorstander van om de blokkering te handhaven, maar dat wanneer men daar expliciet om vraagt deze blokkering op te heffen. Jullie kunnen er desnoods een leeftijdgrens aan stellen en desnoods ook nog iemand laten verklaren dat het geheel voor eigen risico is wanneer zo'n blokkade wordt opgeheven.



Voor de beoordeling van jullie overige diensten is het nog wat vroeg, but so far, so good, echter jullie moeten echt wat gaan doen aan een internetvoorziening voor wanneer men op vakantie is.



Vrgr,

Rob
Hallo Charlene,



Dank voor je reactie.

Zelf ben ik er voorstander van om de blokkering te handhaven, maar dat wanneer men daar expliciet om vraagt deze blokkering op te heffen. Jullie kunnen er desnoods een leeftijdgrens aan stellen en desnoods ook nog iemand laten verklaren dat het geheel voor eigen risico is wanneer zo'n blokkade wordt opgeheven.



Voor de beoordeling van jullie overige diensten is het nog wat vroeg, but so far, so good, echter jullie moeten echt wat gaan doen aan een internetvoorziening voor wanneer men op vakantie is.



Vrgr,

Rob




Hoi Rob59,



Het is natuurlijk altijd voor eigen risico, wat je met je toestel doet. Die mogelijkheden zullen wel onderzocht zijn, maar op dit moment is er voor gekozen om het zo te houden. Bedankt voor de suggestie.



De mogelijkheid tot Internet in het buitenland komt eraan. Echter, dit zal niet vanuit je reguliere internetbundel gaan. Op de meeste vakantieplaatsen zal het daarom misschien handiger zijn om wifi aan te schaffen in hotel of op de camping. Of een lokaal (data-)simkaartje aan te schaffen.



Groetjes,

Charlene

Reageer