Skip to main content
Ik heb sinds kortmijn oude simkaart vervangen door een micro-simkaart voor mijn I-phone. Dat werkt prima, maar nu wil ik mijn prepaid gaan overzetten naar een sim-only abonnement. Ik weet hoe het moet, maar het werkt niet. Als ik via de overstaplink wil overtstappen krijg ik het bericht dat het nummerbehoud nog niet is afgerond, terwijl ik nu dus al twee weken de micro-simkaart gebruik.  

Wat gaat er niet goed en wat moet ik nu doen?



groet Gabrie
Hoi gabrie,



De technische dienst heeft een kleine aanpassing gedaan waardoor het vanaf vanavond gewoon mogelijk is om via je persoonlijke prepaid pagina over te stappen naar een Simyo abonnement.



Kan je even laten weten of het is gelukt?



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,



Ik ben even een paar dagen weggeweest vandaar dat het even heeft geduurd voordat ik reageer op je bericht. Het is vandaag gelukt om een simonly abonnement aan te vragen. Nog even wachten of het daadwerkeleijk gaat werken, maar daar heb ik wel alle vertrouwen in!



groet Gabrie

Hoi gabrie,



De technische dienst heeft een kleine aanpassing gedaan waardoor het vanaf vanavond gewoon mogelijk is om via je persoonlijke prepaid pagina over te stappen naar een Simyo abonnement.



Kan je even laten weten of het is gelukt?



Groetjes,



Alex


Hey gabrie,



Goed om te horen dat alles gelukt is en bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer