Skip to main content
Vraag

Overzetten telefoonnummer?

• August 16, 2025
  • 8 reacties
  • 63 Bekeken

Vanaf vandaag stap ik met nummerbehoud over van Odido naar Simyo. 

Gister kreeg ik bericht dat mijn nummer tussen 8.00 en 12.00 werd overgezet. Mijn oude netwerk zou vanaf dan niet meer werken, ik zou bericht krijgen dat het nummer is overgezet en ik zou mijn bundels kunnen zien in "mijn Simyo). 

Tot nu (bijna 15.00 uur) niets ontvangen, oude netwerk werkt nog en ik zie geen bundels. 

Is het vaker dat dit langer duurt? Of gaat het nu maandag in ivm weekend? Of moet ik zelf nog iets doen?

Klantenservice van Simyo lijkt niet beschikbaar in het weekend en de oude provider zegt dat Simyo overzet.

8 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 16, 2025

Beste ​@Nancy345 ik kan me haast niet voorstellen dat zoiets in het weekend gebeurt, maar uitzonderingen bevestigen de regel.

Tot 17u00 kun je WhatsAppen met Simyo, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

• auteur
  • Beginner
  • August 16, 2025

Dat vond ik ook bijzonder. Ik ging in eerste instantie ook van maandag uit. Tot ik gister een mail en sms van Simyo kreeg. 

WhatsApp verstuurd om 15.15, geen antwoord ontvangen. 

Het zal vast maandag worden.

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • August 16, 2025

Denk er aan dat je bij het tijdelijke nummer wat je hebt gekregen buiten je bundel belt?

• auteur
  • Beginner
  • August 16, 2025

Mijn "eigen" nummer werkt nog bij mijn oude provider. Voor de zekerheid heb ik internet uitgeschakeld in mijn simyo.

Dank voor de tip!

Friesian
  • Forum Expert
  • August 17, 2025

Dat vond ik ook bijzonder. Ik ging in eerste instantie ook van maandag uit. Tot ik gister een mail en sms van Simyo kreeg. 

WhatsApp verstuurd om 15.15, geen antwoord ontvangen. 

Het zal vast maandag worden.

Beste ​@Nancy345 

Zolang de oude aansluiting nog werkt is het porteren van je 06 van Odido naar Simyo nog niet geslaagd. Ik vermoed persoonlijk ook dat dit niet in het weekend gebeurd.

Morgen verwacht ik dat iemand van Simyo reageert via dit topic. 

Een medewerker van Simyo, een moderator reageert sowieso nog. 

@Amy , ​@Roeqajja  of ​@Seren .  1 van hen zal nog reageren.

Succes! 

• auteur
  • Beginner
  • August 17, 2025

Komt vast goed hoor. Mijn oude aansluiting werkt inderdaad nog. Half en half had ik sowieso maandag verwacht, maar omdat ik vrijdag wel de mail en sms kreeg dat morgen (zaterdag dus) mijn nummer overgezet zou worden, werd ik even op het verkeerde been gezet 🙃

Friesian
  • Forum Expert
  • August 17, 2025

*Verwijderd*

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 18, 2025

Hi ​@Nancy345,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nummer inmiddels is overgezet naar ons. Werkt alles nu naar behoren? Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor jullie hulp heren! ​@JanD ​@wimj12 ​@Friesian 😊

Groetjes,
Roeqajja