Skip to main content
Hallo,



Een vraagje, ik ben van een internetabonnement van een andere provider overgegaan op simyo zonder internetabonnement. Ik kreeg net wel een mailtje en whatsappje binnen.. is dat dan nog met het overzetten gebeurd? Moet ik iets uitzetten? Want ik betaal geen internetbundel.. Ik hoor het graag 🙂
Internet staat standaard aan. Je moet in je Mijn Simyo inderdaad internet uitzetten. Dat kan even duren. 

Als je helemaal geen internet wilt (buiten WiFi om), zet dan ook dataverkeer en 3G uit op je toestel zelf. 



Succes!
Bedankt voor je reactie! 



In de tussentijd hebben ze m'n internet uitgezet en dat klopt want ik krijg geen mailtjes meer binnen op m'n mobiel. Ik heb pakketgegevens uitgeschakeld en roaming stond al uit. Maar ik weet niet hoe ik bij 3 g moet komen? Of  heb ik nu alles uitgezet wat uit moet? En dan wifi aan voor als ik het wel wil gebruiken..



QUOTE]Internet staat standaard aan. Je moet in je Mijn Simyo inderdaad internet uitzetten. Dat kan even duren. 

Als je helemaal geen internet wilt (buiten WiFi om), zet dan ook dataverkeer en 3G uit op je toestel zelf. 



Succes!

[/quote]
Pakketgegevens is data (3g) dus als je die uit hebt, is alle data verkeer uit.



Internet zonder bundel is VEEL GELD BETALEN.



Wifi kan je aanlaten, maar bij geen gebruik van wifi, kan je het beter uitzetten. Het kost namelijk batterij stroom.
Dankje, ik ben benieuwd hoeveel het heeft gekost van de afgelopen twee dagen.. heb maar heel weinig internet open gehad dus denk dat het mee gaat vallen 🙂 Ik zie nu nog weinig geld er af bij m'n gegevens op mijn simyo.. dus zal wel meevallen dan? goeie tip van de wifi ik zal m uitzetten, heb thuis toch geen wifi
Je kunt zien of je kosten hebt gemaakt, zo gauw je verbruik is bijgewerkt, dit staat in "mijn simyo",  kunt je bij verbruik/mei zien of er iets is berekend.
Dankjewel, het is hartstikke meegevallen gelukkig :o
Gelukkig maar Aaltje!

Maar juich nooit te vroeg hè? (geintje hoor) 😉
Hallo,



Een vraagje, ik ben van een internetabonnement van een andere provider overgegaan op simyo zonder internetabonnement. Ik kreeg net wel een mailtje en whatsappje binnen.. is dat dan nog met het overzetten gebeurd? Moet ik iets uitzetten? Want ik betaal geen internetbundel.. Ik hoor het graag :)




Hoi Aaltje,



Ik zie in het systeem dat het internet is uitgezet. Wanneer je gebruik wilt maken van het internet kan dit alleen wanneer je over WIFI beschikt.



@ De Leon & Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer