Skip to main content
Waarom kan het overzetten van nummerbehoud niet naadloos gebeuren, van de ene naar de andere provider, vandaag gaat mijn nieuwe abonnement in, maar moet wachten tot 17.30 voordat ik mijn oudenummer kan gebruiken, ben dus een dag niet bereikbaar, zeer vervelend!
Gaat een nummeromzetting niet (nagenoeg) naadloos dan?



Op moment x wordt door de oude provider het nummer op diens simkaart stop gezet waarna je je simkaart van Simyo in je toestel dient te stoppen waar je vanaf dat moment gebruik van kunt maken.



Op een overzettingsdag moet je daarom ook beide simkaarten bij de hand hebben, zodat je deze kunt wisselen op het moment dat je telefoon met je oude simkaart geen signaal meer heeft.
Hoi Erikdenoorman, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Nummerbehoud. Zo blijft het forum overzichtelijk.



Het overzetten van je nummer gebeurd altijd in de loop van de dag tot ongeveer 17:30 uur. Zoals RicoK zegt:

Op moment x wordt door de oude provider het nummer op diens simkaart stop gezet waarna je je simkaart van Simyo in je toestel dient te stoppen waar je vanaf dat moment gebruik van kunt maken.



Op een overzettingsdag moet je daarom ook beide simkaarten bij de hand hebben, zodat je deze kunt wisselen op het moment dat je telefoon met je oude simkaart geen signaal meer heeft.




Soms kan het even duren. Meestal duurt het niet al te lang. Je ontvangt ook altijd een sms van ons wanneer je nummer is overgezet.



Heb je de sms ook gekregen?



@RicoK; Dankjewel voor je hulp 😃

Reageer