Skip to main content
Beste SImyo,



Gisteren zou mijn nummer van Tele2 naar Simyo over worden gezet. Dit zou, volgens de mail die ik de dag ervoor heb gehad, te kenmerken zijn aan het feit dat de oude simkaart wordt afgesloten. Dit is tot op heden niet gebeurd. wat zou betekenen dat het nummer niet is overgezet. Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is?



Met vriendelijke groet,
Je kan in jouw geval het beste bellen met 1200 (is gratis met gebruik van je Simyo Simkaart). Hier kan het een dag duren voor iemand van Simyo reageert en morgen is het zaterdag en dan zijn ze gesloten.



Maar je weet zeker dat er 23-07-2015 was afgesproken?
Heel zeker, want het stond ook in de mail die ik de dag zelf van Simyo heb gekregen. Bedankt voor je tip!
Graag gedaan..



We vernemen wel graag de oplossing 🙂
Beide simkaarten heb ik deze ochtend getest en met beide kan ik bellen. Bij Tele2 kan ik alleen niet gebeld worden, 3G werkt wel nog op de Tele2 kaart.

Na contact met Tele2 blijkt dat de kaart niet is gedeactiveerd en dat wel had gemoeten. Probleem ligt dus bij hen en niet bij Simyo.

Overigens lost Tele2 het ook goed op door de simkaart per direct te deactiveren en mocht er iets in rekening worden gebracht kun je naar een door hun verschafte vergoeding link waar je je geld terug kan vragen.
Hoi AnnebelQ, welkom bij Simyo en welkom op het forum!



Ik ben blij om te horen dat het is opgelost. Bedankt ook dat je de uiteindelijke oplossing met ons hebt gedeeld :)



Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons ook te vinden op het forum.



@Rayje; super bedankt voor je hulp 🙂

Reageer