Vandaag is mijn Simyo abonnment ingegaan maar mijn oude nummer is niet overgezet. Is er iets fout gegaan?
Bladzijde 1 / 1
Meestal is dit aan het einde van de werkdag tegen 17:00-18:00 uur. Ik zou je willen adviseren om na deze tijd je toestel even uit te zetten, en een uurtje erna weer aan.
Laat even weten of het werkt.
Laat even weten of het werkt.
Ok thx. Ga het vanavond proberen.
Alles lijkt nu naar behoren te werken. Ik heb alleen geen 3G maar E (!?) in huis..
Hoi gerben.s,
Allereerst welkom op het forum! :)
Het overzetten van een nummer gebeurt altijd in de loop van de dag, dus ergens tussen 9.00 uur en 17.30 uur.
@Martijn bedankt voor het meedenken 🙂.
Fijn om te horen dat het inmiddels werkt 🙂.
Helaas kunnen wij niet garanderen dat je in huis 'perfect' bereik heb, heb je buiten wel 3G?
E staat overigens voor 'Edge', dit is de frequentie tussen GPRS en 3G in.
Ja, buiten wel 3G. Met mijn vorige abonnement had ik overigens wel 3G binnen.
Hoi gerben.s,
Het kan zijn dat er een verschil is in dekking tussen providers. Afhankelijk bijvoorbeeld van waar de mast van betreffende provider staat, etc. 🙂
Het kan zijn dat er een verschil is in dekking tussen providers. Afhankelijk bijvoorbeeld van waar de mast van betreffende provider staat, etc. 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.