Eind juni/begin juli heb ik een sim only abonnement besteld met nummerbehoud en als gewenste overstapdatum 28 aug opgegeven (dan loopt mijn abonnement bij m’n vorige provider af). Nu zie ik dat het nummer pas op 31 augustus wordt overgezet. Waarom kan dat niet op de door mij gevraagde datum?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Pet62,
Wat tof om te lezen dat je binnenkort gaat overstappen naar Simyo 🙂. De verklaring is eigenlijk heel eenvoudig. Je contract liep tot en met 28 augustus. De aanvraag die we voor je hebben gedaan op 28 augustus was daarom ook afgewezen in verband met een 'lopend contract'. We hebben daarom je aanvraag over het weekend getild (want dan vinden er nooit nummerovernames plaats). Dan kom je automatisch uit op 31 augustus 🙂.
Het is niet zo dat je dit weekend zonder aansluiting zit hoor, je huidige simkaart blijft actief tot moment van nummerovername 🙂. Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Groetjes, Tiury
Wat tof om te lezen dat je binnenkort gaat overstappen naar Simyo 🙂. De verklaring is eigenlijk heel eenvoudig. Je contract liep tot en met 28 augustus. De aanvraag die we voor je hebben gedaan op 28 augustus was daarom ook afgewezen in verband met een 'lopend contract'. We hebben daarom je aanvraag over het weekend getild (want dan vinden er nooit nummerovernames plaats). Dan kom je automatisch uit op 31 augustus 🙂.
Het is niet zo dat je dit weekend zonder aansluiting zit hoor, je huidige simkaart blijft actief tot moment van nummerovername 🙂. Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?
Groetjes, Tiury
Ja, dank je wel!
Hoi Pet62,
Top, graag gedaan. Welkom alvast bij Simyo!
Veel plezier van je abonnement en mocht er nog iets zijn, dan horen we het graag 🙂
Top, graag gedaan. Welkom alvast bij Simyo!
Veel plezier van je abonnement en mocht er nog iets zijn, dan horen we het graag 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.