Skip to main content
Vandaag zou mijn nummer worden overgezet en zou mijn Sim Only van start gaan. Maar het is nu 17.30 uur geweest en ik kan op mijn nieuwe Simyo kaart niet gebeld worden. Snap nix van de informatie die ik via de diverse mails heb ontvangen.

De oude simkaart doet het nog, dus ik ga ervan uit dat die nog niet geblokkeerd is en dat de Simyo kaart het dus nog niet doet?

Help! kan iemand checken of alles in gang is gezet en wat ik nu moet doen?
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar zolang je oude simkaart het nog doet is het bijbehorende nummer nog niet overgezet. Je hebt hoop ik ook niet vandaag je Simyo simkaart geactiveerd, want als je dat doet op dezelfde dag als het overzetten van je nummer, loopt de boel gegarandeerd in het honderd... 
ik heb de nieuwe kaart in mijn toestel gedaan en ontdekte dus dat ik niet bereikbaar was. Bedoel je met geactiveerd: de nieuwe sim-kaart in mijn toestel doen en uitproberen?



nu dus maar de oude kaart gebruiken totdat het niet meer kan?
Hoi ^Frank,



Welkom op het forum :)

jij had je simkaart ruim op tijd geactiveerd. Dus daar ligt het niet aan. Wel heel lastig dat het nog niet in orde is.

Ik ga even met de technische afdeling onderzoeken waarom je nummerbehoud nog niet is uitgevoerd.

Ik laat je hier weten wat ik vind, ok?



Groetjes, Charlene
Hoi ^Frank,



Er was inderdaad iets vastgelopen wat betreft jouw nummerbehoud. Ik heb dat nu recht laten zetten. Je hebt nu je eigen nummer op de Simyo simkaart staan :)

Bedankt dat je het hier kwam vragen zodat ik het op kon lossen voor je.

Laat je het even weten of het aan jouw kant ook helemaal goed is nu?



Groetjes,

Charlene
Ja, het werkt! Dank voor het uitzoeken.
Hoi ^Frank,



Fijn dat je aansluiting nu werkt, graag gedaan namens Charlene! 🙂

Reageer